HARBIY XIZMATCHILAR UCHUN PSIXOLOGIK MASLAHAT BERISHNING AMALIY VA NAZARIY AHAMIYATI
Maqola haqida umumiy ma'lumotlar
Maqolada psixologik maslahat ishini olib borishning amaliy va nazariy jihati yoritilgan. Psixologik ishlarning dolzarb muammolaridan, harbiy psixologlarning amalga oshiradigan ishlari ketma-ketligi hamda psixologik maslahat ishlarini yo‘lga qo‘yish masalasi bo‘yicha fikrlar bayon etilgan. Shuningdek, maslahat vazifalari harbiy xizmatchini (mutaxasislikka) yo‘naltirish hamda maslahat berish ishini amalga oshirish zarurati turli omillar bilan asoslangan.
1. “O‘zbekiston Respublikasi Qurolli Kuchlari harbiy xizmatchilariningma’naviy-ma’rifiy saviyasini oshirishtizimini tubdan takomillashtirish to‘g‘risida” gi O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 04.08.2018 y.PQ-3898 qarori.
2. Mudofaa Vazirining “O‘zbekiston Respublikasi Mudofaa vazirligi qo‘shinlarida psixologik ishlarni tashkil etish Nizomini tasdiqlash to‘g‘risida” gi 797-sonli bo‘yrug‘i. 15 avgust 2019-yil. 1-bob Umumiy qoidalar 4 bandi.
3. Z.Nishonova, Sh.Asomuddinova. Psixologik maslahat. O‘quv qo‘llanma. O‘zbekiston faylasuflar milliy jamiyati nashriyoti. Toshkent-2010. 5 bet.
4. Райгородский Д.Я. редактор-составитель. Практическая психодиагностика методики и тесты. Издательский:Дом«БАХРАХ-М» Самара 2001г. Ст-3.
5. Sh.M.Mirziyoev O‘zbekiston Respublikasi Qurolli Kuchlari tashkil etilganligining 25 yilligi munosabati bilan Vatan himoyachilariga yo‘llagan bayram tabrigi// “Xalq so‘zi”, 2017-yil 14-yanvar.
Tilavov, B. A. (2022). HARBIY XIZMATCHILAR UCHUN PSIXOLOGIK MASLAHAT BERISHNING AMALIY VA NAZARIY AHAMIYATI. Academic Research in Educational Sciences, 3(2), 135–140. https://doi.org/10.24412/2181-1385-2022-2-135-140
Tilavov, Begzod. “HARBIY XIZMATCHILAR UCHUN PSIXOLOGIK MASLAHAT BERISHNING AMALIY VA NAZARIY AHAMIYATI.” Academic Research in Educational Sciences, vol. 2, no. 3, 2022, pp. 135–140, https://doi.org/10.24412/2181-1385-2022-2-135-140.
Tilavov, A. 2022. HARBIY XIZMATCHILAR UCHUN PSIXOLOGIK MASLAHAT BERISHNING AMALIY VA NAZARIY AHAMIYATI. Academic Research in Educational Sciences. 2(3), pp.135–140.