ДИСКУРС ВА УНИНГ РЕКЛАМАДАГИ ЎРНИ
Maqola haqida umumiy ma'lumotlar
Ҳозирда реклама матнида дискурснинг ўрни амалий тилшуносликка оид билимларга асосланади. Ушбу мақолада дискурснинг этимологик талқини ва реклама нутқидаги ўрни ҳақида фикр юритилади.
1. Пиронкова О. В. Живые новости // Социс, 2000, № 8, с.67 – 74
2. Чиа, Р. (2000). Дискурс таҳлили ташкилий таҳлил сифатида. Ташкилот, 7, 513-518.
3. Мисяченко С.В. Лексико-семантические средства прагматики в дискурсе телевизионной рекламы // Е?У Хабаршысы (Вестник Е?У). - Казахстан. - №1 (74). - 2010г.
4. Кибрик А. Е. Моделирование языковой деятельности в интеллектуальных системах. – М., 1987. (280 с.) – С.
5. Асташева Е.М. Воздействующий потенциал телевизионного рекламного дискурса // Вестник НГПУ. - Новосибирск: Издательство Новосибирского Государственного Педагогического Университета
6. Мирошниченко Г. Рекламный дискурс как инструмент формирования новых гендерных стереотипов // Филологические науки. Вопросы теории и практики - Тамбов: Грамота, 2013. - С. 121-124.
Абдуллаев, Б. X. (2022). ДИСКУРС ВА УНИНГ РЕКЛАМАДАГИ ЎРНИ. Academic Research in Educational Sciences, 3(12), 594–600. https://doi.org/
Абдуллаев, Б. “ДИСКУРС ВА УНИНГ РЕКЛАМАДАГИ ЎРНИ.” Academic Research in Educational Sciences, vol. 12, no. 3, 2022, pp. 594–600, https://doi.org/.
Абдуллаев, X. 2022. ДИСКУРС ВА УНИНГ РЕКЛАМАДАГИ ЎРНИ. Academic Research in Educational Sciences. 12(3), pp.594–600.