МАДАНИЯТНИ ГЕОГРАФИК ЎРГАНИШНИНГ АСОСИЙ ЙЎНАЛИШЛАРИ
Maqola haqida umumiy ma'lumotlar
Ушбу мақолада маданиятнинг ҳудудий жиҳатлари ва уни географик ўрганишнинг асосий йўналишлари очиб берилган
1. Жабборов И. Ўзбек халқи этнографияси. Т.: “Ўқитувчи”, 1994.- 320б.
2. Народы мира. Энциклопедия.- М.: ОЛМА Медиа Групп, 2007.-640с.
3. Культурология: Учебное пособие / Под ред. проф. Г.В. Драча. - М.: АльфаМ, 2003. - 432 с.
4. Культурология : учебник / Т. Ю. Быстрова [и др.] ; под общ. ред. канд. ист. наук, доц. О. И. Ган. – Екатеринбург : Изд-во Урал. ун-та, 2014. – 192 с.
5. Культурология: учебник для вузов/ В.М.Соловьев, 2-ое изд., испр. и доп.- Москва; Берлин: Директ Медиа 2019.-616с.
6. Фалсафа қомусий луғати. Т.: “Ўзбекистон файласуфлари миллий жамияти нашриѐти”, 2004. 230-б.
7. Лотман Ю.М. Избранные статьи в трех томах. Том I. Статьи по семиотике и топологии культуры. Таллин, «Александра», 1992.- 247б.
8. Etnologiya. Oliy o„quv yurtlari talabalari uchun o„quv qo'llanma/ A.A. Ashirov, Sh. Atadjanov. - Т.: «IQTISOD- MOLIYA», 2008. - 176 b.
9. Культурология : учебник / Т. Ю. Быстрова [и др.] ; под общ. ред. канд. ист. наук, доц. О. И. Ган. – Екатеринбург: Изд-во Урал. ун-та, 2014. – 192 с.
10. Тайлор Э.Б. Первобытная культура. Москва: “Политиздат”, 1989, с. 57.
11. Ахмадалиев Ю. Этноэкология. (географик жиҳатлари). – Фарғона: “Classic”, 2021. 286 б.
12. Ахмадалиев Ю., Комилова Н. Этноэкологик маданиятнинг ҳудудий жиҳатлари. / (монография) Фарғона: “Classic”-2020. 120 б.
13. Дружинин А.Г. Теоретические основы географии культуры. Ростовна-Дону: из-во СКНЦВШ, 1999. - 151 с. 14. . http://www.dissercat.com/news/rss.
Джўрабоева , Ҳ. Ш. (2022). МАДАНИЯТНИ ГЕОГРАФИК ЎРГАНИШНИНГ АСОСИЙ ЙЎНАЛИШЛАРИ. Academic Research in Educational Sciences, 3(7), 330–335. https://doi.org/
Джўрабоева , Ҳилола . “МАДАНИЯТНИ ГЕОГРАФИК ЎРГАНИШНИНГ АСОСИЙ ЙЎНАЛИШЛАРИ.” Academic Research in Educational Sciences, vol. 7, no. 3, 2022, pp. 330–335, https://doi.org/.
Джўрабоева , Ш. 2022. МАДАНИЯТНИ ГЕОГРАФИК ЎРГАНИШНИНГ АСОСИЙ ЙЎНАЛИШЛАРИ. Academic Research in Educational Sciences. 7(3), pp.330–335.