MEDIA TA’LIM SHAROITIDA YOSHLARNING TAFAKKURINI RIVOJLANTIRISHNING METOD VA USULLARI
Maqola haqida umumiy ma'lumotlar
Ushbu maqolada media taʻlim sharoitida yoshlarning tafakkurini rivojlantirishning metod va usullari hamda “media”, “savodxonlik”, “mediasavodxonlik” tushunchalarining mazmuni va mohiyati, talabalarda mediasavodxonlikni rivojlantirishning pedagogik zaruriyat ekanligi xususida soʻz yuritilgan.
1. https://uz.wikipedia.org/wiki/Media_savodxonlik
2. https://www.waterford.org/education/build-media-literacy-in-your-students/
3. Media va axborot savodxonligini shakllantirishning pedagogik jihatlari. O„quv- amaliy qo„llanma. -T.: Extremum-press, 2017
4. Mamatov O. Ochiq axborot tizimlarida axborot-psixologik xavfsizlik.psixologik xavfsizlikni ta‟minlashning ijtimoiy psixologik imkoniyatlari. - Namangan, 2008.
5. Berkinov O.T. (2022). Ijtimoiy tarmoq: yoshlar va “kelajak” // NamDU ilmiy Axborotnomasi, 3-son, -B.181-187.
6. G'affarova G.G„., Yo„ldoshev A. (2022). Klaster tushunchasining falsafiy mohiyati // International scientific and practical conference “Modern psychology and pedagogy: problems and solutions”. – Angliya, 28 mart,-Р.322-328.
7. Туганова Л. (2022). Правовые основы гендерного равенства в обновляемом Узбекистане // Инновации в технологиях и образовании: XV Международная научная конференция. – Болгария, март, –С.16-17.
8. Berkinov O.T. (2022). Возникновение понятия киберпространство и споры по этому понятию // Инновации в технологиях и образовании: XV Международная научная конференция. – Болгария, март, –С.
9. Rahmonova, G. S. (2022). Theoretical and methodological fundamentals of developing non-standard thinking in students. ISJ Theoretical & Applied Science, 04 (108), 565-572.
10. G. Makhmudova, G. G‟affarova, G. Jalalova (2020). O‟zbekistonda islohatlar jarayonini tahlil etish va amalga oshirishning konseptual-falsafiy metodologiyasi. 176 b.
11. Gaffarova, G. G., & Jalalova, G. O. (2021). Human capital as the basis of society development. ISJ Theoretical & Applied Science, 04 (96), 455-460.
12. Gaffarova, G.G. (2019), Problems self-organization: philosophical analysis // Scientific Bulletin of Namangan State University. –T.1. –№5, - C.185-190.
13. Гаффарова Г. (2020). Человеческий капитал в условиях цифровизации Узбекистана. Интеллектуальная культура Беларуси: духовнонравственные традиции и тенденции инновационного развития: материалы Пятой междунар. науч. конф. Т.2. – Минск: Четыре четверти, –С.72-75.
14. Гаффарова Г.Г. (2021). Кластерный подход в стратегии действий: философский анализ. Педагогик таълим кластери: муаммо ва ечимлар: халқаро конференция. – Чирчиқ, 25 июнь, -С.53-58.
15. Ғаффарова Г.Ғ. (2021). Замонавий таълим тизимини такомиллаштиришда маънавиятнинг ўрни. Academic resesrch in educational sciences, 2(5), -Б.761-769.
16. Гаффарова Г.Г. (2021) Кластерный подход к стратегий действий (философский анализ). // Инновации в технологиях и образовании: сб. ст. участников XIV Международной научно-практической конференции «Инновации в технологиях и образовании», 26 марта 2021 г., Филиал КузГТУ в г. Белово. – Белово: Кузбасский государственный технический университет имени Т.Ф. Горбачева, 2021. – Т. 2. С.2427.
17. Гаффарова Г.Г. (2021). Факторы, влияющие на образование в цифровом мире. Педагогик таълим кластери: муаммо ва ечимлар: халқаро конференция. - Чирчик, 2021. 25 июнь, -С.1235-1240.
Qundizaliyeva , S. X. (2022). MEDIA TA’LIM SHAROITIDA YOSHLARNING TAFAKKURINI RIVOJLANTIRISHNING METOD VA USULLARI. Academic Research in Educational Sciences, 3(12), 456–461. https://doi.org/
Qundizaliyeva , Safiya. “MEDIA TA’LIM SHAROITIDA YOSHLARNING TAFAKKURINI RIVOJLANTIRISHNING METOD VA USULLARI.” Academic Research in Educational Sciences, vol. 12, no. 3, 2022, pp. 456–461, https://doi.org/.
Qundizaliyeva , X. 2022. MEDIA TA’LIM SHAROITIDA YOSHLARNING TAFAKKURINI RIVOJLANTIRISHNING METOD VA USULLARI. Academic Research in Educational Sciences. 12(3), pp.456–461.