МИЛЛИЙ МУНOСAБAТНИНГ ИНТЕГРAЦИЯЛAШУВИДA ЎЗЛИКНИ AНГЛAШ МУAММOЛAРИ
Maqola haqida umumiy ma'lumotlar
Ушбу мақолада Миллий муносабатнинг интеграциялашувида ўзликни англаш муаммолари каби долзарб масалалари ёритиб берилган. Глобаллашув даврида миллий маданиятга нималар бўляпти, деган саволга жавоб беришга ҳаракат қилишдан аввал миллий маданият тушунчасининг ўзи мазмунини аниқлаб олиш мақсадга мувофиқдир. Миллий маданият "модернлик даврида маданиятнинг миллийлашуви" натижасида ўрнатилган интеллектуал одатга кўра, маданият энг яхши миллий маданият сифатида тушунилади.
1. Hoshimov K va boshqalar. Pedagogika tarixi //Pedagogika oliy o„uv yurtlari va dorilfununlar talabalari uchun O„quv qo‟llanma. - Toshkent, O„qtuvchi, 1996, - 301-bet.
2. Mahkamov U, Tillaboeva N, Tillaboeva SH. Pedagogik mahorat. O‟quv qo‟llanma. T.: 2003 y
2. Ikrom Boboqulovich Mirzaev (2021). MILLIY MADANIYAT FALSAFASI. Academic research in educational sciences, 2 (12), 965-969.
2. Mirzaev Ikrom Boboqulovich O'zbekiston yosh avlodi tarbiyasida milliy qadriyatlarning o'rni // Fan va ta'lim bugungi kun. 2019 yil, 4-son (39). URL: https://cyberleninka.ru/article/n/rol-natsionalnyh-tsennostey-v-vospitanii-molodogo-pokoleniya-uzbekistana (kirish sanasi: 18.01.2023).
3. Mirzaev Ikrom Boboqulovich Zamonaviy madaniyat jarayonlarida milliy va umuminsoniy uyg'unlik // Ilmiy jurnal. 2020 yil. 3-son (48). URL: World scientific research journal www.wsrjournal.com Volume-12_Issue-1_February-2023 146 https://cyberleninka.ru/article/n/garmoniya-natsionalnogoiobschechelovecheskogo-v-protsessah-sovremennoy-kultury (kirish sanasi: 18.01.2023).
4. Ikrom Boboqulovich Mirzaev, D. A. Abduhoshimov Zamonaviy kadrolar tayyorlash tizimi va maqsadlari // Ta’lim fanlari bo‘yicha akademik tadqiqotlar. 2022. #TSTU konferensiyasi 1. URL: https://cyberleninka.ru/article/n/zamnaviy-kadrlar-tayyorlashning-tizimli-va-ma-sadli-zhi-atlari (kirish sanasi: 18.01.2023).
5. Ikrom Boboqulovich Mirzaev Globallashuv davridagi “soxta diniy dunyoqarash” // Pedagogik fanlarda akademik tadqiqotlar. 2022. №6. URL: https://cyberleninka.ru/article/n/globallashuv-davridagi-sohta-diniy-dunyo-arash (Kirish sanasi: 18.01.2023).
6. O’.Erniyozov, I.Merzayev, & M.Hasanov. (2022). Shaxsni shakillantirishda “oila” va “jamiyatning” axamiyati . World Scientific Research Journal, 4(2), 96–101. Retrieved from http://www.wsrjournal.com/index.php/wsrj/article/view/1445
7.Kaipbergenova, D. (2017). THE IMPORTANCE OF MATERIAL DESIGNING IN LANGUAGE TEACHING. ВЕСТНИК КАРАКАЛПАКСКОГО ГОСУДАРСТВЕННОГО УНИВЕРСИТЕТА ИМЕНИ БЕРДАХА, 34(3), 62-63.
8.Каипберганова, Д. О. (2020). СОВЕРШЕНСТВОВАНИЕ ПРАКТИКИ ОРГАНИЗАЦИИ СИСТЕМЫ ПОВЫШЕНИЯ КВАЛИФИКАЦИИ НА ОСНОВЕ ДИСТАНЦИОННОГО ОБУЧЕНИЯ. In Инновационное развитие: потенциал науки и современного образования (pp. 211-213).
9.Каипбергенова, Д. О. (2016). The role of language learning strategies in learning foreign languages. Молодой ученый, (12-4), 83-85.
11.Orakbaevna, K. D. (2023). MAMLAKATIMIZDA CHET TILLARINI O'RGANISHDAGI ZAMONAVIY METOD VA METODOLIYA. Научный Фокус, 1(1), 1472-1478.
10.Orakbaevna, K. D. (2023). GLABALLASHUV DAVRIDA TA'LIM VA TARBIYANING UZVIYLIGI. Научный Фокус, 1(1), 1466-1471.
11.Kaipbergenova, D. (2023). BUGUNGI KUNDAGI MAMLAKATIMIZDA TA’LIM TIZIMIDAGI ISLOHOTLAR VA ULARNING NATIJALARI. World scientific research journal, 15(2), 3-7.
12.Каипбергенова, Д., & Жуманиёзова, Н. С. (2023). Бугунги кун талаба ёшларида ахлоқий дунёқaрaшни шaкллaнтириш усуллaри. Oriental renaissance: Innovative, educational, natural and social sciences, 3(5), 652-668.
Мирзаев, И. Б., & Бозоров, Б. . (2023). МИЛЛИЙ МУНOСAБAТНИНГ ИНТЕГРAЦИЯЛAШУВИДA ЎЗЛИКНИ AНГЛAШ МУAММOЛAРИ. Academic Research in Educational Sciences, 4(12), 170–174. https://doi.org/
Мирзаев, Икром, and Беҳрузжон Бозоров,. “МИЛЛИЙ МУНOСAБAТНИНГ ИНТЕГРAЦИЯЛAШУВИДA ЎЗЛИКНИ AНГЛAШ МУAММOЛAРИ.” Academic Research in Educational Sciences, vol. 12, no. 4, 2023, pp. 170–174, https://doi.org/.
Мирзаев, Б. and Бозоров, . 2023. МИЛЛИЙ МУНOСAБAТНИНГ ИНТЕГРAЦИЯЛAШУВИДA ЎЗЛИКНИ AНГЛAШ МУAММOЛAРИ. Academic Research in Educational Sciences. 12(4), pp.170–174.