ONA TILI MASHG‘ULOTLARIDA O‘QUVCHILARGA SO‘ZLARNI O‘RGATISH USULLARI
Maqola haqida umumiy ma'lumotlar
Ushbu maqolada maktab o„quvchilarining ona tili mashg„ulotarida so„zni tushunish, mazmunini anglash, to„g„ri qo„llash yo„llari ko„rsatilgan. O„quvchilarning lug„at boyligini oshirish orqali dunyoqarashini kengaytirish usullari haqida ma‟lumotlar keltirilgan.
1.Mirzaqulov T. Grammatika o„qitishning lingvistik asoslari. –T.: O„qituvchi, 1994. – 56 6.
2. Ne‟matov H., G„ulomov A., Ziyodova T. O„quvchilar so„z boyligini oshirish. O„qituvchilar uchun metodik qo„llanma. –T.: O„qituvchi,1996. – 125 b.
3.O„zbek tilining izohli lug„ati. 4-tom.–T.: O„zME, 2004. – 445-b.
4. Hojiev A. Lingvistik terminlarning izohli lug„ati. –T.: O„qituvchi, 1985. – 65 bet.
5 . www.Lex.uz
6. www.ziyonet.uz
7. www.bimm.uz
Xayrullayeva, R. L. (2023). ONA TILI MASHG‘ULOTLARIDA O‘QUVCHILARGA SO‘ZLARNI O‘RGATISH USULLARI. Academic Research in Educational Sciences, 4(5), 489–497. https://doi.org/
Xayrullayeva, R. “ONA TILI MASHG‘ULOTLARIDA O‘QUVCHILARGA SO‘ZLARNI O‘RGATISH USULLARI.” Academic Research in Educational Sciences, vol. 5, no. 4, 2023, pp. 489–497, https://doi.org/.
Xayrullayeva, L. 2023. ONA TILI MASHG‘ULOTLARIDA O‘QUVCHILARGA SO‘ZLARNI O‘RGATISH USULLARI. Academic Research in Educational Sciences. 5(4), pp.489–497.