O‘QUVCHILARNING KOGNITIV QOBILIYATLARINI RIVOJLANTIRISHDA TILNING GRAMMATIK VA SINTAKTIK XUSUSIYATLARI
Maqola haqida umumiy ma'lumotlar
Mazkur maqolada o‘quvchilarning kognitiv qobiliyatlarini rivojlantirishda tilning grammatik va sintaktik xususiyatlarining ahamiyati tahlil qilinadi. Tilning grammatik va sintaktik tuzilmalari o‘quvchilarda mulohaza qilish, mantiqiy bog‘liqliklarni tushunish va tahlil qilish qobiliyatlarini rivojlantirishda muhim o‘rin tutadi. Maqolada sintaks va grammatika qoidalarining kognitiv jarayonlarga ta'siri hamda pedagogik yondashuvlar muhokama qilinadi. Shuningdek, o‘quv jarayonida interaktiv usullar va ta'lim texnologiyalarining o‘rni alohida qayd etiladi.
- Babayeva Xulkaroy Usmonning Qizi (2023). O'QUVCHILARDA KOGNITIV KOMPETENTSIYALARNI SHAKLLANTIRISH. Science and innovation, 2 (Special Issue 4), 278-281. doi: 10.5281/zenodo.7930867
- Даниленко В.П. Русская терминология: Опыт лингвистического описания. – М.: Наука, 1977. – c. 246; Espersen O.A. Modern English Grammar. – London, – p. IV.
- Victoria N. Webster’s New World Dictionary / N. Victoria. Third college Edition, 1988. – p. 1048.
- Нелюбин Л.Л. Толковый переводоведческий словарь / Л.Л. Нелюбин. – М.: Изд–во МПУ “Народный учитель”, 2001. – c. 132.
- Karshieva, B. F. (2023). The current state of teaching English to technical students, methodological approaches " Xorijiy tillarni o'qitishda innovatsion yondashuvlar" mavzusida Xalqaro miqyosidagi ilmiy-amaliy konferensiya, 4, 135-138.
Axmedova, X. T. (2024). O‘QUVCHILARNING KOGNITIV QOBILIYATLARINI RIVOJLANTIRISHDA TILNING GRAMMATIK VA SINTAKTIK XUSUSIYATLARI. Academic Research in Educational Sciences, 5(10), 127–130. https://doi.org/
Axmedova, Xalima. “O‘QUVCHILARNING KOGNITIV QOBILIYATLARINI RIVOJLANTIRISHDA TILNING GRAMMATIK VA SINTAKTIK XUSUSIYATLARI.” Academic Research in Educational Sciences, vol. 10, no. 5, 2024, pp. 127–130, https://doi.org/.
Axmedova, T. 2024. O‘QUVCHILARNING KOGNITIV QOBILIYATLARINI RIVOJLANTIRISHDA TILNING GRAMMATIK VA SINTAKTIK XUSUSIYATLARI. Academic Research in Educational Sciences. 10(5), pp.127–130.