ORGANIK KIMYO FANINI O’QITISHDA MIS VA KUMUSH BIRIKMASINI KIMYOVIY REAKSIYALARINI KLASTER USULIDA OLIB BORISH
Maqola haqida umumiy ma'lumotlar
Ushbu maqolada organik kimyo fanini klaster tizim yordamida mis va kumush birikmalarini o`zaro ta`sirini talabalarga samarali usul yordamida o’rgatishdan iboratdir.
1. Abdullaeva N. Kimyo fanini o‘qitishda ilg‘or pedagogik texnologiyalardan foydalanishni turli shakl va usullari. - Urganch, 2011.
2. Abdullaev Sh.V., Muxitdinova D.X. «Kimyo o‘qitish metodikasi»dan uslubiy qo‘llanma. Namangan, 2003.
3. Алимова Ф.А. Современные технологии при обучении химии. Учебник. – Ташкент: Иқтисодиѐт дунѐси, 2020 г. – с. 307.
4. Тураева Х.Т. ПРОВЕДЕНИЕ ЗАДАНИЯ РЕАКЦИИ ПОЛИКОНДЕНСАЦИИ КЛАСТЕРНЫМ МЕТОДОМ. Редакция журнала ««Universum: психология и образование»» сообщает ПЕДАГОГИЧЕСКИЕ НАУКИ ОБЩАЯ ПЕДАГОГИКА, ИСТОРИЯ ПЕДАГОГИКИ И ОБРАЗОВАНИЯ № 7 (97) июль, 2022 г.
5. S.Y.Khushvaktov S.X. Mullaboyeva. D.A. Shayzakova. D.S. Murodullayeva. Explain the topic of hybridization to schoolchildren in a systematic way. Journal Academicia Globe: Inderscience Research: 2022. № Vol. 3 No. 04 (2022): https://doi.org/10.17605/OSF.IO/EA3Y6
6. Shirinova Dilshoda Ortiq qizi. Международный научно-образовательный электронный журнал «ОБРАЗОВАНИЕ И НАУКА В XXI ВЕКЕ» Выпуск № 25 (том 2) (апрел 2022) стр 666-668 betlar. Kimyo fanidan suv mavzusini o`qitishda barqaror taraqqiyot ta’limi tushunchalarining tatbiqi
To`rayeva , H. T., & Sharipov, I. I. (2022). ORGANIK KIMYO FANINI O’QITISHDA MIS VA KUMUSH BIRIKMASINI KIMYOVIY REAKSIYALARINI KLASTER USULIDA OLIB BORISH. Academic Research in Educational Sciences, 3(12), 281–285. https://doi.org/
To`rayeva , Habiba , and Imomjon Sharipov,. “ORGANIK KIMYO FANINI O’QITISHDA MIS VA KUMUSH BIRIKMASINI KIMYOVIY REAKSIYALARINI KLASTER USULIDA OLIB BORISH.” Academic Research in Educational Sciences, vol. 12, no. 3, 2022, pp. 281–285, https://doi.org/.
To`rayeva , T. and Sharipov, I. 2022. ORGANIK KIMYO FANINI O’QITISHDA MIS VA KUMUSH BIRIKMASINI KIMYOVIY REAKSIYALARINI KLASTER USULIDA OLIB BORISH. Academic Research in Educational Sciences. 12(3), pp.281–285.