SAVDODA MARKETINGNING O‘RNI VA AHAMIYATI
Maqola haqida umumiy ma'lumotlar
Òzbekistonda olib borilayotgan islohotlarning hozirgi bosqichida tashqi savdo va savdo aloqalarini rivojlantirish zamonaviy marketing uslublarini joriy etishni taqozo etadi. Marketing ilmiy sohalardan biri sifatida mutaxassislarga qaror qabul qilishga yordam beradigan nazariy kontseptsiyalar va uslubiyotlarni tanlash mumkinligi bilan tavsiflanadi.
1.Marketing asoslari./ Mo’minov N.,Azimova, F,. O,Shmigun. – Toshkent- 2007yil.
2.https://m.srcyrl.tradesparqes.com/
3.http://www.systemsbusinesscoach.com/10-essintial –systems-for-successful-marketingsales/
4.Philib Kotler
5. Салимов, Бахриддин Лутфуллаевич, & Ҳасанов, Миршод Нўъмонович (2022). ШАРҚ МУТАФАККИРЛАРИНИНГ КОМИЛ ИНСОН ТАРБИЯСИ МАСАЛАЛАРИ ТАҲЛИЛИ. Oriental renaissance: Innovative, educational, natural and social sciences, 2 (6), 1345-1354.
6. Раматов, Ж. С., Баратов, Р. Ў., Кушаков, Ф. А., Валиев, Л. А., & Хасанов, М. Н. (2022). ЖАМИЯТДА СИЁСИЙ ВА ҲУҚУҚИЙ МАДАНИЯТНИ ЮКСАЛТИРИШ МАСАЛАЛАРИ. PEDAGOGS jurnali, 19(1), 13-18.
7. Ж. С. Раматов, & М. Ҳасанов (2022). ЎЗБЕКИСТОН ТАРАҚҚИЁТИНИНГ ЯНГИ БОСҚИЧИДА ИНСОН ҲУҚУҚЛАРИНИНГ ТАЪМИНЛАНИШИ. Academic research in educational sciences, 3 (6), 963-969.
8. Раматов, Ж. С., Муратова, Д., Султанов, С. Ҳ., Тухтабоев, Э., Кушаков, Ф., & Хасанов, М. Н. (2022). ИЖТИМOИЙ AДOЛAТ ВA ҚAДРИЯТЛAР ПЛЮРAЛИЗМИ. World scientific research journal, 8(1), 102-108.
9. Ҳасанов, М. Н., Бекмуратов, Б. Ж., Турғунов, Б. Ш., & Маматқулов, У. С. (2022). ФОРОБИЙНИНГ ТАЪЛИМОТИДА ЁШЛАР ВА ИНСОН ТАЛИМТАРБИЯСИ МАСАЛАЛАРИ ТАХЛИЛИ.
10. Ҳасанов, М. Н., Зайниддинов, Б. З., Абдухалилов, О. А., & Джурайев, Д. Д. (2022). МЕҲНАТДА ИНСОННИ ШАКЛАНИШДАГИ АҲАМИЯТИ.
Karimova, Z. A., Maxmudova, N. S., & Zayniyeva , K. S. (2022). SAVDODA MARKETINGNING O‘RNI VA AHAMIYATI. Academic Research in Educational Sciences, 3(10), 787–792. https://doi.org/
Karimova, Ziyoda, et al. “SAVDODA MARKETINGNING O‘RNI VA AHAMIYATI.” Academic Research in Educational Sciences, vol. 10, no. 3, 2022, pp. 787–792, https://doi.org/.
Karimova, A., Maxmudova, S., and Zayniyeva , S. 2022. SAVDODA MARKETINGNING O‘RNI VA AHAMIYATI. Academic Research in Educational Sciences. 10(3), pp.787–792.