SHAXS IJTIMOIYLASHUVIDA BO‘SH VAQT FAOLIYATINING DIDAKTIK IMKONIYATLARI
Maqola haqida umumiy ma'lumotlar
Ushbu maqolamizda o‘smir-yoshlarning rasmiy bo‘lmagan makon-bo‘sh vaqtni tashkil qilishiga qo‘yiladaigan ijtimoiy talablar, vaqtdan unumli foydalanish muammolari, bo‘sh vaqtni uslubiy jihatdan tog‘ri tashkil qilishning o‘smir yoshlarning shaxs sifaida shakllanishi va ijtimoiylashuvidagi ahamiyati o‘rganilgan.
- Акимова Л.А. Социология досуга: Учебное пособие/ Л.А.Акимова; МГУКИ.М., 2003.-123с.
- Дуликов В.З. Организованный процесс в социакультурной сфере: Учебное пособие /В.З.Дуликов.М.,2003.-87с.
- Капустина Н.М. Базовая культура личности Текст.: Методические рекомендации/Н.М. Капустина. Киров: ВГГУ, 2002. -22с.
- Мудрик А.В. Введение в социальную педагогику/А.В.Мудрик; под ред. Д.И.Фельдштейна.2-е.изд.М.: Московской психологосоциальный институт, 2009.—568 с.
- Н.А.Затирко.Особбенности социализации подростков в условиях современной школы. -Р.21-23. https://elib.bspu.by/bitstream/doc/40912/1/%D0%9D.%20%D0%97%D0%B0%D1%82%D0%B8%D1%80%D0%BA%D0%BE.pdf
- Харрис Р. Психология массовых коммуникаций. СПб.: Прайм-Еврознак, 2002. 448 с. 5. Arnett J. Adolescents’ Uses of Media for SelfSocialization // Journal of Youth and Adolescence. 1995. Vol. 24. № 5. Р. 519–533
- 2010).https://repositorio.cepal.org/bitstream/handle/11362/40760/1/S1601046_en.pdf
To‘rayev, A. M. (2024). SHAXS IJTIMOIYLASHUVIDA BO‘SH VAQT FAOLIYATINING DIDAKTIK IMKONIYATLARI. Academic Research in Educational Sciences, 5(1), 113–119. https://doi.org/
To‘rayev, Azamat. “SHAXS IJTIMOIYLASHUVIDA BO‘SH VAQT FAOLIYATINING DIDAKTIK IMKONIYATLARI.” Academic Research in Educational Sciences, vol. 1, no. 5, 2024, pp. 113–119, https://doi.org/.
To‘rayev, M. 2024. SHAXS IJTIMOIYLASHUVIDA BO‘SH VAQT FAOLIYATINING DIDAKTIK IMKONIYATLARI. Academic Research in Educational Sciences. 1(5), pp.113–119.