SSSRda O’RTA MAXSUS O’QUV YURTLARI FAOLIYATINING RIVOJLANISHI (1924-1930)
Maqola haqida umumiy ma'lumotlar
Ushbu maqolada inqilobdan so‟ng shaklangan yangi ta‟lim tizimini SSSRning barcha ittifoq respublikalarida kengroq yoyish va rivojlantirish uchun qilingan harakatlar va mablag‟ yetishmasligi, ta‟lim tizimini yangi bosqichga ko‟tarish uchun salohiyatli kadrlarni tayyorlash tizimi yo‟lga qo‟yilganligi haqida ma‟lumot berishga harakat qilindi
1. Абакумов А.А., Кузин Н.П., Пузырев Ф.И., Литвинов Л.Ф. Народное Образование в СССР Общеобразовательная Школа Сборник Документов 1917- 1973 гг. М.: Педагогика, 1974.
2. Бущик Л.П. Очерк развития школьного исторического образования в СССР. М.: Издательство Академии педагогических наук РСФСР, 1961.
3. Діяльність Наркомосвіти УСРР за 1924 – 1925 р. – Х. : Держ. вид-во України, 1926. – 163 с.
4. Минеева Е.К. Становление и развитие школьного образования в автономиях Среднего Поволжья в 1920–1930‐е гг. RUDN // Journal of Russian History. 2022. 5. Fitzpatrick.Sh. Education and social mobility in the Soviet Union, 1921-1934. Cambridge: Cambridge University press, 2002.
6. Lidiya Z Tenchurina, Vasiliy P Kosyrev, Pavel A Silaychev. Theoretical Foundations Development of Vocational Pedagogical Education in the 1920s–Early 1930s. // Journal of Higher Education Theory and Practice 22 (9), 2022.
7. Медынский Е.Н. Народное образование в СССР. М.: Издательство Академии педагогических наук РСФСР, 1952. 8. Народное образование в СССР. Общеобразовательная школа Сборник документов 1917-1973 тт. М.: Педагогика, 1974
Sodiqova, O. . (2024). SSSRda O’RTA MAXSUS O’QUV YURTLARI FAOLIYATINING RIVOJLANISHI (1924-1930). Academic Research in Educational Sciences, 5(5), 238–244. https://doi.org/
Sodiqova, Onaxon . “SSSRda O’RTA MAXSUS O’QUV YURTLARI FAOLIYATINING RIVOJLANISHI (1924-1930).” Academic Research in Educational Sciences, vol. 5, no. 5, 2024, pp. 238–244, https://doi.org/.
Sodiqova, . 2024. SSSRda O’RTA MAXSUS O’QUV YURTLARI FAOLIYATINING RIVOJLANISHI (1924-1930). Academic Research in Educational Sciences. 5(5), pp.238–244.