ТАЛИМ САМАРАДОРЛИГИНИ ОШИРИШДА КОНЦЕНТРЛАНГАН ТАЪЛИМНИНГ ДОЛЗАРБЛИГИ
Maqola haqida umumiy ma'lumotlar
Мақолада мактабларимизда фанларни ўқтишнинг янгича ёнжашуви бўлган концентрланган таълим мазмуни ва афзалликлари келтирилган. Дарсларда концентрланган таълим технологияларини қўллаш методлари бирилган.
- Muhayyo Artikova. Egitim, Arastirma ve Ekonominin Birlesimi: Profesyoneller icin Yeni Gereksinimler. Uluslararasi turk dunyasi egitim bilimleri kongresi bildiri kitabi. 2021
- Akramjon O’ktamjonovich Mirzayev, Odina Davronbek Qizi Pozilova. Matematika fanini o’qitish samaradorligini oshirishda timss xalqaro tadqiqotining o’rni. Scientific Progress. Volume 3 ǀ Issue 4 ǀ 2022. P 77.
- Akramjon O’ktamjonovich Mirzayev. Mamlakatimiz ta’lim tizimida raqamlashtirish va raqamli dunyoda o’qitish va o’rganishning mavjud imkoniyatlari. Academic Research in Educational Sciences. VOLUME 2 | ISSUE 12 | 2021
- Akramjon O’ktamjonovich Mirzayev. O’quvchilarning raqamli dunyoda o’rganish konsepsiyasi bo’yicha savodxonligini rivojlantirish. Scientific Progress. Volume 2. ISSUE 8 ǀ 2021.
- Akramjon O’ktamjonovich Mirzayev, Odina Davronbek Qizi Pozilova. Boshlang’ich sinf o’quvchilarning o’qish savodxonligini oshirishda pirls tadqiqotining ahamiyati. . Scientific Progress. Volume 3 . ISSUE 3 ǀ 2022.ISSN:2181-1601. P.140
- Akramjon O’Ktamjonovich Mirzayev, Ozodaxon Ikromali Qizi Toshtemirova. Boshlang’ich sinflarda eski va yangi darsliklarni qiyosiy tahlili. Scientific progress. Volume 3 ǀ Issue 4 ǀ 2022. P. 1053-1057.
Иминова, Х. М. (2022). ТАЛИМ САМАРАДОРЛИГИНИ ОШИРИШДА КОНЦЕНТРЛАНГАН ТАЪЛИМНИНГ ДОЛЗАРБЛИГИ. Academic Research in Educational Sciences, 3(7), 300–307. https://doi.org/
Иминова, Х.. “ТАЛИМ САМАРАДОРЛИГИНИ ОШИРИШДА КОНЦЕНТРЛАНГАН ТАЪЛИМНИНГ ДОЛЗАРБЛИГИ.” Academic Research in Educational Sciences, vol. 7, no. 3, 2022, pp. 300–307, https://doi.org/.
Иминова, М. 2022. ТАЛИМ САМАРАДОРЛИГИНИ ОШИРИШДА КОНЦЕНТРЛАНГАН ТАЪЛИМНИНГ ДОЛЗАРБЛИГИ. Academic Research in Educational Sciences. 7(3), pp.300–307.