TA’LIMNI RAQAMLASHTIRISH ASOSIDA BO’LAJAK O’QITUVCHILAR KASBIY KOMPETENSIYASINI RIVOJLANTIRISH IMKONIYATLARI
Maqola haqida umumiy ma'lumotlar
Ushbu maqola mazmunida O’zbekiston Respublikasining talim tizimida amalga oshirilayotgan raqamlashtirish jarayonining Oliy ta’lm tizimiga tadbiq etish va ushbu raqamlashtirish jarayonining bo’lajak o’qituvchilar kasbiy konpetensiyasiga tasir etadigan ijobiy mulohazalar keltirilgan. Ta’limni raqamlashtirishga oid tizimning asosiy kompenentlari yoritilgan va tahlil etilgan
1. O’zbekiston Respublikasi Prezidentining 2020-yil 5-oktabedagi PF-6079 sonli ―Raqamli O’zbekiston 2030‖ strategiyasini tasdiqlash va uni amalga oshirish chora tadbirlari to’g’risida‖gi farmoni.
2. Введение в «Цифровую» экономику / А. В. Кешелава, В. Г. Буданов, В. Ю. Румянцев [и др.] ; под общ. ред. А. В. Кешелава ; гл. «цифр.» конс. И. А. Зимненко. — ВНИИ Геосистем, 2017. — 28 с.
3. Sharon Y.V. Digitalization of technologies in higher and professional education: from personality-oriented smart didactics to blockchain in network training of specialists // modern problems of science and education. – 2019.
Xolmatov , P. Q. (2022). TA’LIMNI RAQAMLASHTIRISH ASOSIDA BO’LAJAK O’QITUVCHILAR KASBIY KOMPETENSIYASINI RIVOJLANTIRISH IMKONIYATLARI. Academic Research in Educational Sciences, 3(11), 509–513. https://doi.org/
Xolmatov , Pardaboy . “TA’LIMNI RAQAMLASHTIRISH ASOSIDA BO’LAJAK O’QITUVCHILAR KASBIY KOMPETENSIYASINI RIVOJLANTIRISH IMKONIYATLARI.” Academic Research in Educational Sciences, vol. 11, no. 3, 2022, pp. 509–513, https://doi.org/.
Xolmatov , Q. 2022. TA’LIMNI RAQAMLASHTIRISH ASOSIDA BO’LAJAK O’QITUVCHILAR KASBIY KOMPETENSIYASINI RIVOJLANTIRISH IMKONIYATLARI. Academic Research in Educational Sciences. 11(3), pp.509–513.