ТЕХНОЛОГИК ТАЪЛИМНИНГ УСТУВОР ЙЎНАЛИШЛАРИ: ЗАРУРАТ, ЭҲТИЁЖ ВА ТАДҚИҚ
Maqola haqida umumiy ma'lumotlar
Ушбу мақолада технологик таълимнинг пайдо бўлишига нисбатан ҳаѐтий зарурат, унинг дунѐ мамлакатлари таълимида пайдо бўлиш тарихи, ривожланиш тадрижи ѐритилган. Шунингдек, технологик таълимнинг мамлакатимиз узлуксиз таълим тизимидаги ўрни, аҳамияти ва ривожланиш тенденциялари таҳлил қилинган. Технологик таълимнинг устувор йўналишлари аниқлаштирилган
1. Poligrafiya, өlsheu texnikasi, agʻash өңdeu jabdiqtari jәne metall өңdeu texnikasi men texnologiyasi: Qazaqsha-orissha terminderdің tүsіndіrme sөzdіgі.
2. Kichik Dugger, Uilyam E. Naik, Nitin (2001 yil sentyabr). "Texnologik ta'lim va ta'lim texnologiyalari o'rtasidagi noto'g'ri tushunchalarni aniqlashtirish". Texnologiya o'qituvchisi. 61 (1): 31–35.
3. "Ta'lim texnologiyalaridan foydalanishning hozirgi holati | Pearson blogi". AQSH. 2015-12-10. Olingan 2018-07-03.
4. Кутумова А.А., Алексеевнина А.К., Злыгостев А.В. Технологическое образование в двухуровневой системе подготовки педагогических кадров // Фундаментальные исследования. – 2014. – № 9-2. – С. 414-417;URL: https://fundamentalresearch.ru/ru/article/view?id=34864 (дата обращения: 06.05.2022).
5. U.S. Department of Education, Office of Educational Technology. (2016) Future ready learning: reimagining the role of technology in education. Retrieved from https://tech.ed.gov/netp/
6. Lerner, C. & Barr, R. (2014) Screen sense: setting the record straight: researchbased guidelines for screen use for children under 3 years old. Zero to Three, page 2. Retrieved from https://www.zerotothree.org/resources/1200-screen-sense-full-whitepaper
7. Anarbekova, G. A., Duysabayeva, D. U. (2021). Problems of formation of language culture in school students. O‗zbek tili taraqqiyoti va xalqaro hamkorlik masalalari, 1(1), 250-253
8. Muxtarova, S., & Umaraliyev, H. (2022). Pedagogik texnologiya–barkamol insonni shakllantirish faoliyati. Involta Scientific Journal, 1(7), 222-226.
9. Mukhiddinovna, A. M. (2022). Programming language python methodology for creating and using didactic materials for students. Galaxy international interdisciplinary research journal, 10(5), 63-67.
10. Musayevich, S. A., & Temirovna, K. G. (2021). Linguoculturology in linguistics features of lingvokulturemas in the creativity of rauf parfi. Asian Journal of Multidimensional Research, 10(9), 39-42.
11. Фаткуллаева, В. С. (2020). Вопросы исследования сравнительного и сопоставительного изучения художественной литературы. ВЕСТНИК Каракалпакского государственного университета, 1(1), 127-130.
12. Эргашев, А. (2021). Сопоставительный анализ клишированных единиц с наименованиями домашних птиц в русском и узбекском языках. Academic research in educational sciences, 2(8), 562-568.
13. Полатова, Т. Д. (2021). Учебники русского языка с точки зрения организации уроков обучения иноязычной лексике. Academic research in educational sciences, 2(8), 411-418.
14. Файзуллаев, Д. С., & Назарова, Д. М. (2022). Личностно-ориентированный подход как стратегия современного образовательного процесса. In International journal of conference series on education and social sciences (Online) (Vol. 2, No. 4).
Матякубов , К. К. (2022). ТЕХНОЛОГИК ТАЪЛИМНИНГ УСТУВОР ЙЎНАЛИШЛАРИ: ЗАРУРАТ, ЭҲТИЁЖ ВА ТАДҚИҚ. Academic Research in Educational Sciences, 3(9), 211–218. https://doi.org/
Матякубов , Камаладин . “ТЕХНОЛОГИК ТАЪЛИМНИНГ УСТУВОР ЙЎНАЛИШЛАРИ: ЗАРУРАТ, ЭҲТИЁЖ ВА ТАДҚИҚ.” Academic Research in Educational Sciences, vol. 9, no. 3, 2022, pp. 211–218, https://doi.org/.
Матякубов , К. 2022. ТЕХНОЛОГИК ТАЪЛИМНИНГ УСТУВОР ЙЎНАЛИШЛАРИ: ЗАРУРАТ, ЭҲТИЁЖ ВА ТАДҚИҚ. Academic Research in Educational Sciences. 9(3), pp.211–218.