УМУМТАЪЛИМ МАКТАБЛАРИДА СИНФ РАҲБАРЛАРИ ФАОЛИЯТИНИНГ ТАДРИЖИЙ РИВОЖЛАНИШИ (ТАРИХИЙ ЭКСКУРС)
Maqola haqida umumiy ma'lumotlar
Ушбу мақолада умумтаълим мактабларида тарбиячи-педагог синф раҳбарлиги лавозимининг юзага келиш тарихи, фаолиятининг асосий йўналишларидаги тарихий даврлар ва норматив-ҳуқуқий хужжатлардаги муҳум фарқлар таҳлил қилинган ҳамда лавозимий вазифалари ўрганилган
1. Мирзиѐев Ш.М. Эркин ва фаровон, демократик Ўзбекистон давлатини мард ва олижаноб халқимиз билан бирга қурамиз. //”Халқ сўзи”, 2016 йил 15 декабрь. 2. Халқ таълим вазирлигининг 2020 йил 30 июлдаги 180-сонли қарорига 2-илова, “Умумий ўрта таълим синф раҳбарлари фаолиятини ташкил этиш тўғрисида”ги низом.
3. Халқ таълим вазирлигининг умумий ўрта таълим муассасасининг маънавиймаърифий ишлар бўйича директор ўринбосари ва синф раҳбарлари фаолияти самарадорлигини ошириш ҳақидаги 2020 йилдаги 180-сонли қарори.www.Lex.uz.
4. Аникеева, Н.П. Психологический климат в коллективе Текст. /Н.П. Аникеева. М.: Просвещение, 1989. – С.224.
5. Буданова Г.П. Повышение уровня воспитательной работы в школе. Нормативно-правовые основания деятельности работников, выполняющих функции классных руководителей/Г.П. Буданова, Л.Н. Буйлова. М., 2007.-С. 204.
6. Мельников А.Э. Проблемы классного руководства в теории и практике русской школы РСФСР (середина 1940-х первая половина 1980-х годов) Дис. к.п.н.-М., 1993.-136с.
Кошанова , Н. М. (2022). УМУМТАЪЛИМ МАКТАБЛАРИДА СИНФ РАҲБАРЛАРИ ФАОЛИЯТИНИНГ ТАДРИЖИЙ РИВОЖЛАНИШИ (ТАРИХИЙ ЭКСКУРС). Academic Research in Educational Sciences, 3(3), 880–889. https://doi.org/10.24412/2181-1385-2022-3-880-889
Кошанова , Нилуфар . “УМУМТАЪЛИМ МАКТАБЛАРИДА СИНФ РАҲБАРЛАРИ ФАОЛИЯТИНИНГ ТАДРИЖИЙ РИВОЖЛАНИШИ (ТАРИХИЙ ЭКСКУРС).” Academic Research in Educational Sciences, vol. 3, no. 3, 2022, pp. 880–889, https://doi.org/10.24412/2181-1385-2022-3-880-889.
Кошанова , М. 2022. УМУМТАЪЛИМ МАКТАБЛАРИДА СИНФ РАҲБАРЛАРИ ФАОЛИЯТИНИНГ ТАДРИЖИЙ РИВОЖЛАНИШИ (ТАРИХИЙ ЭКСКУРС). Academic Research in Educational Sciences. 3(3), pp.880–889.