ЎЗ-ЎЗИНИ ТАРБИЯЛАШ ВА РИВОЖЛАНТИРИШ ПЕДАГОГИК МУАММО СИФАТИДА
Maqola haqida umumiy ma'lumotlar
Мазкур мақолада ўз-ўзини тарбиялаш ва ривожлантиришнинг бўлажак мутахассисларни тайёрлашдаги аҳамияти келтириб ўтилган. “Ўз-ўзини” тушунчасининг мазмун-моҳияти, тузилиши ва таркиби асосланган ҳамда ўз-ўзини тарбиялаш ва ривожлантиришнинг қоидалари, вазифалари, услублари ва амалий ҳаракатлари бўйича фикр-мулоҳазалар баён этилган.
- Ўзбекистон Республикаси Президентининг “Ўзбекистон Республикаси олий таълим тизимини 2030 йилгача ривожлантириш концепциясини тасдиқлаш тўғрисида”ги 2019 йил 8 октябрь, ПФ-5847-сон Фармони. www.lex.uz.
- Ўзбекистон Республикаси Вазирлар Маҳкамасининг 2017 йил 6 апрелдаги 187-сонли “Умумий ўрта ва ўрта махсус, касб-ҳунар таълими давлат таълим стандартларини тасдиқлаш тўғрисида”ги Қарори.www.lex.uz
- Бабина С. В. Формирование компетенции профессионального саморазвития студентов вуза: автореф. канд. пед. наук. С. В. Бабина. - М., 2009. -24 с.
- Пирмухаммедова М. Педагогик маҳорат асослари. Т.: 2001.
- Султонова Г. Педагогик маҳорат. Т.: 2001.
- Шарипова Г.Н. Педагогик таълим кластери шароитида талабаларда ўзини ўзи ривожлантириш компетенциясини шакллантириш / пед. фан. фалс. докт. дисс. Т.: 2021. -Б. 21-23.
- Азизходжаева Н.Н. Педагогик технология ва педагогик маҳорат. Тошкент, 2004.
- Бабаджанов С.С. Педагогика олий таълим муассасалари талабаларининг медиакомпетентлигини ривожлантириш технологияси («Информатика ва ахборот технологиялари» ўқув фани мисолида): п.ф.б.ф.д (PhD) диссер.... Тошкент, 2018.
Давлетов, Р. У. (2022). ЎЗ-ЎЗИНИ ТАРБИЯЛАШ ВА РИВОЖЛАНТИРИШ ПЕДАГОГИК МУАММО СИФАТИДА. Academic Research in Educational Sciences, 3(4), 372–379. https://doi.org/10.24412/2181-1385-2022-4-372-379
Давлетов, Рустам. “ЎЗ-ЎЗИНИ ТАРБИЯЛАШ ВА РИВОЖЛАНТИРИШ ПЕДАГОГИК МУАММО СИФАТИДА.” Academic Research in Educational Sciences, vol. 4, no. 3, 2022, pp. 372–379, https://doi.org/10.24412/2181-1385-2022-4-372-379.
Давлетов, У. 2022. ЎЗ-ЎЗИНИ ТАРБИЯЛАШ ВА РИВОЖЛАНТИРИШ ПЕДАГОГИК МУАММО СИФАТИДА. Academic Research in Educational Sciences. 4(3), pp.372–379.