ЎЗБЕКИСТОННИНГ ИЧКИ ИШЛАР ХОДИМЛАРИНИ ИККИНЧИ ЖАХОН УРУШИ ЙИЛЛАРИДА ФАШИСТЛАР ГЕРМАНИЯСИ УСТИДАН ҚОЗОНИЛГАН ҒАЛАБАГА ҚЎШГАН ҲИССАСИ
Maqola haqida umumiy ma'lumotlar
Ушбу мақолада ички ишлар органлари ходимлари фашистларга қарши жангларда юксак қаҳрамонлик ва жасурлик тимсолини намоѐн этганликлари, кўп фронтларда иштирок этиб, катта матонат ва мардлик намуналарини кўрсатганликлари баѐн этилган.
1. Мирзиѐев Ш. М. Нияти улуғ халқнинг иши ҳам улуғ, ҳаѐти ѐруғ ва келажаги фаровон бўлади. 3-жилд. – T.: Ўзбекистон, 2019. – 400 б.
2. Мирзиѐев Ш. М. Миллий тикланишдан – миллий юксалиш сари. 4-жилд. – T.: Ўзбекистон, 2020. – 454 б.
3. Мирзиѐев Ш. М. Халқимизнинг розилиги бизнинг фаолиятимизга берилган энг олий баҳодир. 2-жилд. – T.: Ўзбекистон, 2019. – 508 б.
4. Халқ хизматида 75 йил. Масъул муҳаррир Ғ.Раҳимов. - Тошкент: Ўзбекистон, 1992. - Б.54.
5. Алимов Х. Административная деятельность милиции Узбекской ССР в годы ВОВ (1941-1945 гг). Диссертация на соис. уч. степ. канд. юрид. наук. - Ташкент, 1972. - С.42.
6. Бобоев М., Соатов А. Сурхондарѐ милицияси. - Самарқанд; Суғдиѐн, 1998. - Б.66.
7. Андижон милицияси: кеча ва бугун. - Андижон, 2008. - Б.11.
8. Раҳмонов Т. Сирдарѐ милицияси халқ хизматида. - Тошкент: Muharrir, 2012. - Б.66.
9. Азимов Ҳ.И. Иккинчи жаҳон урушида Ўзбекистон ҳарбийларииштироки ва мавқейи. (1941-1945 йиллар). Тарих фан. номз. дисс... – Т. 2004 Б.104-109.
Норметов , Т. Х. (2022). ЎЗБЕКИСТОННИНГ ИЧКИ ИШЛАР ХОДИМЛАРИНИ ИККИНЧИ ЖАХОН УРУШИ ЙИЛЛАРИДА ФАШИСТЛАР ГЕРМАНИЯСИ УСТИДАН ҚОЗОНИЛГАН ҒАЛАБАГА ҚЎШГАН ҲИССАСИ. Academic Research in Educational Sciences, 3(10), 246–250. https://doi.org/
Норметов , Тоҳиржон . “ЎЗБЕКИСТОННИНГ ИЧКИ ИШЛАР ХОДИМЛАРИНИ ИККИНЧИ ЖАХОН УРУШИ ЙИЛЛАРИДА ФАШИСТЛАР ГЕРМАНИЯСИ УСТИДАН ҚОЗОНИЛГАН ҒАЛАБАГА ҚЎШГАН ҲИССАСИ.” Academic Research in Educational Sciences, vol. 10, no. 3, 2022, pp. 246–250, https://doi.org/.
Норметов , Х. 2022. ЎЗБЕКИСТОННИНГ ИЧКИ ИШЛАР ХОДИМЛАРИНИ ИККИНЧИ ЖАХОН УРУШИ ЙИЛЛАРИДА ФАШИСТЛАР ГЕРМАНИЯСИ УСТИДАН ҚОЗОНИЛГАН ҒАЛАБАГА ҚЎШГАН ҲИССАСИ. Academic Research in Educational Sciences. 10(3), pp.246–250.