ADABIYOT O’QITISHDA MUSTAQIL FIKRLASHNING AHAMIYATI
Maqola haqida umumiy ma'lumotlar
Ushbu maqoladi adabiy ta’lim jarayonida o’quvchilarni mustaqil fikrlashga o’rgatishda dars shaklini aniqlab olish muhim ahamiyatga egaligi keng yoritib borilgan. O`quvchilarda mustaqil fikrni shakllantirish yo`llari to`g`risida mulohiza yuritilgan.
- Husanboyeva Q., Niyozmetova R. Adabiyot o’qitish metodikasi.- T.: “Innovatsiya-Ziyo”, 2020.
- Alishir Navoyi. Xamsa. Farhod va Shirin. -T.: 1991.- 122- bet.
- Akbari Alixon. Majmua maqolot huyat dar Iron. Hijri 1383- yil.
- G`oziyev E. tafakkur psixologiyasi. T “o’qituvchi” 1990. 60- bet.
- Родари ж грамматика фантазий переводс итальян. Ю.А.добровольский. москва прогресс, 1978.
Eldash, M. ., & Sarepul, R. . (2023). ADABIYOT O’QITISHDA MUSTAQIL FIKRLASHNING AHAMIYATI. Academic Research in Educational Sciences, 4(10), 73–79. https://doi.org/
Eldash, Muhammad Yasin , and Razia Sadri Sarepul,. “ADABIYOT O’QITISHDA MUSTAQIL FIKRLASHNING AHAMIYATI.” Academic Research in Educational Sciences, vol. 10, no. 4, 2023, pp. 73–79, https://doi.org/.
Eldash, . and Sarepul, . 2023. ADABIYOT O’QITISHDA MUSTAQIL FIKRLASHNING AHAMIYATI. Academic Research in Educational Sciences. 10(4), pp.73–79.