AHOLINING OVQATLANISH HOLATINI BAHOLASHDA STEPS TIZIMINING AFZALLIKLARI
Maqola haqida umumiy ma'lumotlar
Tadqiqotning maqsadi tadqiqot obyektlarini tanlashda, kunlik quvvat extiyojlarini aniqlashda va sо‘rov usuli bilan aholining ovqatlanishini baholashda STEPS (Science and Technology Excellence in the Public Service) tizimidan foydalanish jarayonini baholash.
Tadqiqot natijalari О‘zbekiston aholisining barcha hududlarida jinsi va yosh guruhlariga nisbatan ovqatlanish holatini baholashning mavjud metodologiyalarini xalqaro STEPS tizimiga moslashtirish imkonini berdi.
1. Доклад о состоянии здравоохранения в мире 2002: Уменьшение риска, содействие здоровому образу жизни. Женева. ВОЗ, 2002. - 28 с.
2. Европейское региональное бюро ВОЗ , Копенгаген, 2005. Питание и здоровье в Европе, Новая основа для действий (WHO regional publications. European series; No. 96)
3. Рацион, питание и предупреждение хронических заболеваний. Доклад Совместного консультативного совещания экспертов ВОЗ/ФАО. http://whqlibdoc.who.int/trs /WHO_TRS_916_rus.pdf. Женева, ВОЗ, 2003. (Серия технических докладов ВОЗ, No 916).
4. Мартинчик А.Н., Батурин А.К., Феоктистова А.И., Свяховская И.В. Методические рекомендации по оценке количества потребляемой пищи методом 24-часового (суточного) воспроизведения питания: Метод. рекомендации / Росс. — М., 1996.
5. WHO STEPS surveillance manual. Part 6: templates and forms. Geneva: World Health Organization; 2008 http://www.who.int/chp/steps/Part6.pdf, accessed 2 June 2014.
Xudayberganov, A. S., Muzaffarov, M. J., & Kitaybekov, S. M. (2023). AHOLINING OVQATLANISH HOLATINI BAHOLASHDA STEPS TIZIMINING AFZALLIKLARI. Academic Research in Educational Sciences, 4(4), 216–220. https://doi.org/
Xudayberganov, Anatoliy, et al. “AHOLINING OVQATLANISH HOLATINI BAHOLASHDA STEPS TIZIMINING AFZALLIKLARI.” Academic Research in Educational Sciences, vol. 4, no. 4, 2023, pp. 216–220, https://doi.org/.
Xudayberganov, S., Muzaffarov, J., and Kitaybekov, M. 2023. AHOLINING OVQATLANISH HOLATINI BAHOLASHDA STEPS TIZIMINING AFZALLIKLARI. Academic Research in Educational Sciences. 4(4), pp.216–220.