АВЕСТО ХАЛҚ ПЕДАГОГИКАСИНИНГ ҚАДИМИЙ МАНБАСИ СИФАТИДА
Maqola haqida umumiy ma'lumotlar
Ушбу мақоламизда Марказий Осиѐ халқларининг энг қадимги ѐзма манбаси, халқ педагогикасининг нодир манбаси ҳисобланган «Авесто» даги оила ва никоҳ муносабатлари, аждодларимизнинг бола тарбиясидаги бой тажрибалари, таълим ва тарбия бериш шакллари ва усуллари таҳлил қилинган
1. Абу Райҳон Беруний.Қадимги халқлардан қолган ѐдгорликлар.-Т.,1968.-Б. 238.
2. А.Аширов.Ўзбек халқининг қадимий эътиқод ва маросимлари.Алишер Навоий номидаги Ўзбекистон Милли кутубхонаси нашриѐти.Тошкент-2007.
3. А.Аширов. “Авесто” ва зардуштийларнинг оила турмуш маросимлари ҳақида//Ўзбекистонда ижтимои фанлар.-2002.-№1-.Б.50; А.Аширов.Ўзбек халқининг қадимий эътиқод ва маросимлари.Алишер Навоий номидаги Ўзбекистон Милли кутубхонаси нашриѐти.Тошкент-2007.-Б.57..
4. Авесто.А.Маҳкамов таржимаси.-Б.154.
5. Болтоев А.А. Социально –педагогические основы привития национальнодуховных ценностей студентам.//Молодой ученый.-2015.-№5(85).-С.436-438.URL:https://moluch/ru/archive/85/1601/
6. К.У. Нажмидинова.Оила тарбиясида миллий ва умуминсоний ахлоқий маданиятнинг ўрни. Монография.Тошкент «Адолат» 2016.Б.6-7.
7. Зардуштийлик матнлари.О.М. Чунакова таржимаси. “Восточная”.Ран. 1997.
8. Ҳ.Ҳомидов.”Авесто”фазлари.-Т.,2001.-Б.59.
9. “Авесто. Хорде Авеста (Кичик Авеста) / Авесто матнини тайѐрлаш, таржима, сўзбоши, М. В. Чистяков шарҳи. - СПб., 2005.-Б.351. 10. “Авесто. Хорде Авеста (Кичик Авеста) / Авесто матнини тайѐрлаш, таржима, сўзбоши, М. В. Чистяков шарҳи. - СПб., 2005.с-81.
Кошанова , Н. М. (2022). АВЕСТО ХАЛҚ ПЕДАГОГИКАСИНИНГ ҚАДИМИЙ МАНБАСИ СИФАТИДА. Academic Research in Educational Sciences, 3(5), 830–837. https://doi.org/10.24412/2181-1385-2022-5-830-837
Кошанова , Нилуфар . “АВЕСТО ХАЛҚ ПЕДАГОГИКАСИНИНГ ҚАДИМИЙ МАНБАСИ СИФАТИДА.” Academic Research in Educational Sciences, vol. 5, no. 3, 2022, pp. 830–837, https://doi.org/10.24412/2181-1385-2022-5-830-837.
Кошанова , М. 2022. АВЕСТО ХАЛҚ ПЕДАГОГИКАСИНИНГ ҚАДИМИЙ МАНБАСИ СИФАТИДА. Academic Research in Educational Sciences. 5(3), pp.830–837.