МАКТАБГАЧА ТАЪЛИМ ТАШКИЛОТЛАРДА ТУРЛИ ФАОЛИЯТЛАРДА КЛАСТЕР МЕТОДИДАН ФОЙДАЛАНИШ
Maqola haqida umumiy ma'lumotlar
Мақолада кластер ёндашуви орқали турли фаолиятларни ташкил этиш ва унинг ахамияти хақида сўз боради. Мактабгача таълим ташкилоти тарбиячилари таълим-тарбия жараёнида кластер методлардан фойдаланар экан, мазкур йўналишда чоп этилган қўлланмаларни излаб топади.
- Mirziyoev SH.M. Buyuk kelajagimizni mard va oliyjanob xalqimiz bilan birga quramiz.Toshkent “O’zbekiston” – 2017 y.
- Исманова М.А. Олий таълим жараёнида талабаларнинг методик тайёргарлигини шакллантиришда инновацион ёндашувнинг аҳамияти // “Yangi O‘zbekistondа pedаgogik tа’lim innovаtsion klаsterini rivojlаntirish istiqbollаri” mаvzusidаgi xаlqаro ilmiy-аmаliy аnjumаn mаteriаllаri, Chirchiq – 2022.-Б. 459-461
- Исманова М.А. Талабаларни методик жиҳатдан касбий фаолиятга тайерлаш // “Бошланғич таълимнинг замонавий тенденциялари: таълим ва тарбия интеграцияси” II Халқаро илмий-амалий конференцияси Жиззах шаҳри, 2022 йил 27 апрель–Б. 250-251.
- Ismanova M.A. Methodology of teaching EFL as an academic subject // Ta'limda zamonaviy trendlar: xorijiy tillar va xalqaro iqtisodiyot mavzusidagi Xalqaro ilmiy-amaliy anjuman materiallari to’plami 2022 yil 23 fevral –Б. 403-410.
- Ismanova M.A. Methodology of teaching history as an academic subject // (79-85 бетлар) . Муғаллим ҳәм үзликсиз билимлендириў, №1/2 2022ISSN 2181-7138.-Б.79-85
- ИСМАНОВА, М. РАЗВИТИЕ И ОЦЕНКА ФУНКЦИОНАЛЬНОЙ ГРАМОТНОСТИ ШКОЛЬНИКОВ НА ОСНОВЕ МЕЖДУНАРОДНЫХ ИССЛЕДОВАНИЙ PIRLS. ЭКОНОМИКА, (9), 405-407.
Исманова, М. А. (2022). МАКТАБГАЧА ТАЪЛИМ ТАШКИЛОТЛАРДА ТУРЛИ ФАОЛИЯТЛАРДА КЛАСТЕР МЕТОДИДАН ФОЙДАЛАНИШ. Academic Research in Educational Sciences, 3(12), 80–83. https://doi.org/
Исманова, Маъмура. “МАКТАБГАЧА ТАЪЛИМ ТАШКИЛОТЛАРДА ТУРЛИ ФАОЛИЯТЛАРДА КЛАСТЕР МЕТОДИДАН ФОЙДАЛАНИШ.” Academic Research in Educational Sciences, vol. 12, no. 3, 2022, pp. 80–83, https://doi.org/.
Исманова, А. 2022. МАКТАБГАЧА ТАЪЛИМ ТАШКИЛОТЛАРДА ТУРЛИ ФАОЛИЯТЛАРДА КЛАСТЕР МЕТОДИДАН ФОЙДАЛАНИШ. Academic Research in Educational Sciences. 12(3), pp.80–83.