O‘QUVCHI-YOSHLAR MA’NAVIY TAFAKKURINI TARBIYALASHDA MAKTAB VA JAMOATCHILIK HAMKORLIGINING JAMIYATDA TUTGAN O‘RNI
Maqola haqida umumiy ma'lumotlar
Ushbu maqolada o‘quvchi-yoshlar ma’naviy tafakkurini tarbiyalashda maktab va jamoatchilik hamkorligining jamiyatga tutgan o‘rni, maktab va jamoatchilik hamkorligining vazifalari, pedagogik hamkorlik asosida tarbiyalashning usullari haqida so‘z boradi.
1. O‘zbek tilining izohli lug‘ati, Toshkent, 566-bet
2. O‘zbek tilining izohli lug‘ati, Toshkent, 14-bet
3. Abdullayeva G.A. “O‘quvchi-yoshlarni ma’naviy-axloqiy tarbiyalashda pedagogik hamkorlik kvalimetriyasi” diss.ishi. Toshkent-2023. 65-bet
4. R.A.Mavlonova, B.Normurodova.,,Tarbiyaviy ishlar metodikasi" o'quv qo'llanma.
5. Dilrabo Rahmonova “Sinf rahbarining oila va jamoatchilik bilan hamkorligini tashkil etish” Educational and pedagogical sciences
Rahmonova, D. I. (2024). O‘QUVCHI-YOSHLAR MA’NAVIY TAFAKKURINI TARBIYALASHDA MAKTAB VA JAMOATCHILIK HAMKORLIGINING JAMIYATDA TUTGAN O‘RNI. Academic Research in Educational Sciences, 5(1), 120–124. https://doi.org/
Rahmonova, Dilrabo. “O‘QUVCHI-YOSHLAR MA’NAVIY TAFAKKURINI TARBIYALASHDA MAKTAB VA JAMOATCHILIK HAMKORLIGINING JAMIYATDA TUTGAN O‘RNI.” Academic Research in Educational Sciences, vol. 1, no. 5, 2024, pp. 120–124, https://doi.org/.
Rahmonova, I. 2024. O‘QUVCHI-YOSHLAR MA’NAVIY TAFAKKURINI TARBIYALASHDA MAKTAB VA JAMOATCHILIK HAMKORLIGINING JAMIYATDA TUTGAN O‘RNI. Academic Research in Educational Sciences. 1(5), pp.120–124.