RAQAMLI IQTISODIYOT TUSHUNCHASI, AFZALLIKLARI AMALIY AHAMIYATI VA XORIJIY TAJRIBA
Maqola haqida umumiy ma'lumotlar
Ushbu maqolada raqamli iqtisodiyotining amaliy ahamiyati, jihatlari, va xorij tajribasi haqida so„z yuritiladi. Bugungi shiddat bilan rivojlanayotgan global iqtisodiyot sharoitida raqamli iqtisodiyot o„z rivojlanishining boshlang„ich davrida bo„lib, birinchi navbatda insonlarning turmush darajasini sezilarli darajada oshira olishi va bu uning asosiy foydasi ekanligi yoritib berilgan
1. O„zbekiston Respublikasi Prezidenti Shavkat Mirziyoevning 2020 yil 24 yanvarda Oliy Majlisga yo„llagan Murojaatnomasi.
2. Kelly K. New Rules for the New Economy: 10 radical strategies for a connected world / K. Kelly. – New York: Viking, 1998.
3. J.B. Dixit Fundamental of computer programming and IT. – Laxmi Publication PVT. Ltd., 2011. - 557 p.
4. Applegate L. M., McFarlan F.W., McKenney J. L. Corporate information systems management: the issues facing senior executives. Irwin, 1996.
5. Hickerson. Business and Infomiation Systems 3/e. N. Y.: John Wiley & Sons, 2000.
6. Ostanaqulov M. Iqtisodiy tahlil va audit. Darslik. - T: Talqin. 2008. 424 b
7. Qosimova G. Davlat byudjeti ijrosining g‟aznachilik tizimi. O‟quv qo‟llanma. - T.: "IQTISOD-MOLIYA", 2008; 372 b
8. Xaydarov Baxrom Xolmuradovich Iqtisodiy islohotlarni rivojlantirishda kambag„allikni qisqartirish. IQTISODIYOT VA TA‟LIM 2021 4-son. 288-292 b
Xaydarov , B. X., & Saitov , S. A. (2022). RAQAMLI IQTISODIYOT TUSHUNCHASI, AFZALLIKLARI AMALIY AHAMIYATI VA XORIJIY TAJRIBA. Academic Research in Educational Sciences, 3(5), 151–156. https://doi.org/10.24412/2181-1385-2022-5-151-156
Xaydarov , Baxrom , and Sirojiddin Saitov ,. “RAQAMLI IQTISODIYOT TUSHUNCHASI, AFZALLIKLARI AMALIY AHAMIYATI VA XORIJIY TAJRIBA.” Academic Research in Educational Sciences, vol. 5, no. 3, 2022, pp. 151–156, https://doi.org/10.24412/2181-1385-2022-5-151-156.
Xaydarov , X. and Saitov , A. 2022. RAQAMLI IQTISODIYOT TUSHUNCHASI, AFZALLIKLARI AMALIY AHAMIYATI VA XORIJIY TAJRIBA. Academic Research in Educational Sciences. 5(3), pp.151–156.