SONLI TO‘PLAMLARNI KENGAYTIRISH MASALASI: KOMPLEKS SONLAR – O‘QITISH
Maqola haqida umumiy ma'lumotlar
Maqola o„qitish uslublarining ba‟zi masalalariga bag„ishlangan bo„lib, unda jumladan tushuntirishdagi soddalik va o„quv dasturlarining ba‟zi spetsifik xususiyatlari to„g„risida so„z yuritiladi.
1. Л.Д.Кудрявцев. О современных тенденциях математического образования, во высших технических учебных заведениях. Сборник научно-методических статей по математике. М. Наука, 1977.
2. Б.В.Гнеденко. Роль преподавателя вуза в Научно-техническом прогрессе. Математика. М. ВШ, 1974.
3. Р.Констане. Гильберт. М. Наука, 1977.
4. Д.Пойа. Математическое отрытие. М. Наука, 1970.
5. Р.Журакулов, Р.А.Умаров. Об обучении в преподавании: простота – доступность. Переспективы развития высшей школы. Материалы XIV международной конференции, ГТАУ, Гродно, 2021.
6. Р.Джуракулов, Р.А.Умаров. Преподавание – это исскуство. Экономика и социум. Вып. № 11, 2021.
7. PA Xakimov, DS Toshpo„latov. (2021). Blended learning asosida o„quv jarayonini tashkil etish masalalariga doir. Academic research in educational sciences, 2(4). 209215.
8. Jo„raqulov, R., Toshpo„latov, D. S. (2021). Matematika fanini o„qitishda ajdodlar merosi. Academic research in educational sciences, 2(6), 287-292.
9. SA Akbarov, D Sh Toshpo„latov, R Jo„raqulov (2021). Matematik ta‟lim: o„qitishda innovatsion usullar. Academic research in educational sciences, 2(7), 103111.
Jo‘raqulov , R. ., & Toshpo‘latov , D. S. (2022). SONLI TO‘PLAMLARNI KENGAYTIRISH MASALASI: KOMPLEKS SONLAR – O‘QITISH. Academic Research in Educational Sciences, 3(3), 800–804. https://doi.org/10.24412/2181-1385-2022-3-800-804
Jo‘raqulov , R. , and D. Toshpo‘latov ,. “SONLI TO‘PLAMLARNI KENGAYTIRISH MASALASI: KOMPLEKS SONLAR – O‘QITISH.” Academic Research in Educational Sciences, vol. 3, no. 3, 2022, pp. 800–804, https://doi.org/10.24412/2181-1385-2022-3-800-804.
Jo‘raqulov , . and Toshpo‘latov , S. 2022. SONLI TO‘PLAMLARNI KENGAYTIRISH MASALASI: KOMPLEKS SONLAR – O‘QITISH. Academic Research in Educational Sciences. 3(3), pp.800–804.