TA’LIM JARAYONIDA MOBIL ILOVALARDAN FOYDALANISHNING PEDAGOGIK ASOSLARI
Maqola haqida umumiy ma'lumotlar
Maqolada mobil ilovalardan ta‟lim jarayonida foydalanishning pedagogik jihatlari tadqiq qilingan. Kasbiy va pedagogik faoliyat asoslarini hisobga olgan holda o'quv jarayonining klassik tarkibiy qismlarini ajratib ko'rsatilgan. Shu bilan birga mobil ilovalardan foydalanib tashkil etilgan ta‟lim jarayonining pedagogik xarakteri va uning bosqichlari hamda aspektlari haqida so‟z yuritilgan
1. В. А. Сластенин, И. Ф. Мищенко, Е. Н. Шиянов. Педагогика: учеб. пособие для студентов педагогических учебных заведений. 4-е изд. - М. : Школьная пресса, 2002. - 512 с.
2. Столяренко, А. М. Общая педагогика: учеб. пособие для студентов, обучающихся по педагогическим специальностям. - М. : ЮНИТИ-ДАНА, 2006. - 479 с.
3. А. В. Хуторской, Практикум по дидактике и методам обучения. - СПб. : Питер, 2004. - 541 с.
4. Подласый, И. П. Педагогика. Учеб для студентов высш. учеб. заведений. - М.: Просвещение, 1996. - 432 с.
5. Nafasov M.M. (2020). The effectiveness of the use of mobile technologies in the educational process // EPRA International Journal of Multidisciplinary Research (IJMR). pp.142-166. DOI:10.36713/epra2013.
6. Н. Н. Никитина, О. М. Железнякова, М. А. Петухов. Основы профессионально-педагогической деятельности: учеб. пособие для студ. учреждений сред. проф. образования. - М. Мастерство, 2002. -288 с., 71-74betlar
7. С.А.Щенников, А.Г.Теслинов, А.Г.Чернявская и др. Основы деятельности тьютора в системе дистанционного образования: специализированный учебный курс. 2-е изд., испр. - М.: Дрофа, 2006. -591с., b. 144-145
8. M. Koole, M. Ally, The Framework for the Rational Analysis of Mobile Education (FRAME) Model: Revising the ABCs of Educational Practices. (ICNICONSMCL'06). DOI:10.1109/ ICNICONSMCL. 2006.103
9. Koole, M. A Model for Framing Mobile Learning / M. Koole. M. Ally, Mobile Learning: Transforming the Delivery of Education and Training. –Edmonton, Alberta: AU Press, 2009. – № 1. – 25–47 с.
10. A.J.Norman, Diagramatic reasoning and propositional logic. Dissertation. University College, London 1999.
11. Shneiderman B. Designing the User Interface - Strategies for Effective HumanComputer Interaction. / B. Shneiderman, C. Plaisant // 2005. – 5 ed.
12. Ausubel, D. Educational psychology: A cognitive view. / Ausubel, D. – Toronto: Holt, Rinehart and Winston, 1968
13. Koole, M. A Model for Framing Mobile Learning / M. Koole. M. Ally, Mobile Learning: Transforming the Delivery of Education and Training. –Edmonton, Alberta: AU Press, 2009. – № 1. – 25–47 с., p. 30
Zakirova , F. M., & Nafasov , M. M. (2022). TA’LIM JARAYONIDA MOBIL ILOVALARDAN FOYDALANISHNING PEDAGOGIK ASOSLARI. Academic Research in Educational Sciences, 3(4), 917–925. https://doi.org/10.24412/2181-1385-2022-4-917-925
Zakirova , Feruza , and Mirzomurod Nafasov ,. “TA’LIM JARAYONIDA MOBIL ILOVALARDAN FOYDALANISHNING PEDAGOGIK ASOSLARI.” Academic Research in Educational Sciences, vol. 4, no. 3, 2022, pp. 917–925, https://doi.org/10.24412/2181-1385-2022-4-917-925.
Zakirova , M. and Nafasov , M. 2022. TA’LIM JARAYONIDA MOBIL ILOVALARDAN FOYDALANISHNING PEDAGOGIK ASOSLARI. Academic Research in Educational Sciences. 4(3), pp.917–925.