TARIX FANLARINI O‘QITISH SAMARADORLIGINI OSHIRISHGA QARATILGAN HAMKORLIK MEXANIZMLARINING ILMIY-AMALIY AHAMIYATI
Maqola haqida umumiy ma'lumotlar
Maqolada oliy va umumiy o„rta ta‟lim muassasalari hamkorligi asosida Tarix fanlarini o„qitish samaradorligini oshirishga qaratilgan mobil-metodik guruhlar faoliyatining nazariy va amaliy ahamiyati bo„yicha ilmiy fikr-mulohazalar keltirilgan, ta‟lim klasteri sharoitida hamkorlik mexanizmlarini kuchaytirish va shu asosida umumta‟lim samaradorligini oshirish bo„yicha ilmiy-uslubiy tavsiyalar keltirib o„tilgan.
1. “O„zbekiston Respublikasi Oliy ta‟lim tizimini 2030 yilgacha rivojlantirish konsepsiyasini tasdiqlash to„g„risida”gi PF-5847-sonli prezident farmoni. Toshkent. 8 oktyabr 2019 yil.
2. Mirziyoev Sh.M. Yangi O„zbekiston strategiyasi. Toshkent. “O„zbekiston”, 2021. - B. 233.
3. G„afforov Ya.X. Tarix o„qitish metodikasi/ . Darslik. Toshkent:-B.285.
4. Davlatov O.G„. Talabalarda axborot xavfsizligini ta‟minlash kompetentligini tarixiy-madaniy meros vositasida rivojlantirish: Avtoref. ped.fan.bo„yicha fal.dok. – Toshkent, 2018. – 57 b.
5. Ismailov A.F. Akademik litseylarda tarix fanini o„qitishning innovatsion texnologiyalarini takomillashtirish: Avtoref. ped.fan.bo„yicha fal.dok. – Toshkent, 2018. – 50 b.
6. Shonazarov Q.R. Bo„lajak tarix o„qituvchilarini maktab o„quvchilarida tarixiy tafakkurni shakllantirishga tayyorlash. liss.ped.f.n. –Toshkent, 2002. -134 b
7. Yarmatov R.B. Bo„lajak tarix o„qituvchilarining kasbiy metodik tayyorgarligini takomillashtirish. pedagogika fanlari doktori (DSc) diss.. aftoref.. T.: 2021. – 70 b.
8. G‟afforov Ya.X. Tarix o‟qitish metodikasi. –T.: “Ishonchli hamkor”, 2020.
9. Toshtemirova, S. (2022). Uzluksiz ta‟lim tizimida tarix fanlarni o„qitishning pedagogik strategiyalari / UzMU xabarlari. 2022, 1/1/2. 120-123 b.
10. Toshtemirova, S., & To„raeva, A. (2021). Tarix fanlarini kurslararo uzviylik asosida amalga oshirishga qo„yiladigan talablar. Academic Research in Educational Sciences, 2(5), 894-906.
11. Тоштемирова, С. А. (2022). ТАРИХ ЎҚИТИШ МЕТОДИКАСИ ПЕДАГОГИК ФАН СИФАТИДА. Academic Research in Educational Sciences, 3(2), 398–406.
12. ТАРИХ ФАНЛАРИНИ ЎҚИТИШ САМАРАДОРЛИГИГА ҚАРАТИЛГАН ТАЪЛИМ КЛАСТЕРЛАРИНИ ТАШКИЛ ҚИЛИШ АСОСЛАРИ. ACADEMIC RESEARCH IN EDUCATIONAL SCIENCES, 2(5), 1073-1081.
13. Ғаффоров, Я. Х., & Тоштемирова, С. А. (2021). ТАЪЛИМ ВА ТАРБИЯДА ИНСОНПАРВАРЛИК ТАМОЙИЛИНИНГ ЗАРУРАТИ. ACADEMIC RESEARCH IN EDUCATIONAL SCIENCES, 2(2), 292-299
Ilmurodova, F. S. (2022). TARIX FANLARINI O‘QITISH SAMARADORLIGINI OSHIRISHGA QARATILGAN HAMKORLIK MEXANIZMLARINING ILMIY-AMALIY AHAMIYATI. Academic Research in Educational Sciences, 3(4), 1236–1240. https://doi.org/10.24412/2181-1385-2022-4-1236-1244
Ilmurodova, Feruza. “TARIX FANLARINI O‘QITISH SAMARADORLIGINI OSHIRISHGA QARATILGAN HAMKORLIK MEXANIZMLARINING ILMIY-AMALIY AHAMIYATI.” Academic Research in Educational Sciences, vol. 4, no. 3, 2022, pp. 1236–1240, https://doi.org/10.24412/2181-1385-2022-4-1236-1244.
Ilmurodova, S. 2022. TARIX FANLARINI O‘QITISH SAMARADORLIGINI OSHIRISHGA QARATILGAN HAMKORLIK MEXANIZMLARINING ILMIY-AMALIY AHAMIYATI. Academic Research in Educational Sciences. 4(3), pp.1236–1240.