ТЕХНОЛОГИК ТAЪЛИМ ФАНИНИ ТAШКИЛ ҚИЛИШ ВА РИВОЖЛАНТИРИШНИНГ ПЕДAГОГИК ТAМОЙИЛЛAРИ
Maqola haqida umumiy ma'lumotlar
Мазкур мақолада умумтаълим мактабларида технологик таълимни ташкил қилиш ва бошқаришнинг педагогик тамойиллари: хусусан, технология таълими жараѐнида усул ва методлардан мақсадга мувофиқ фойдаланиш, ўқувчиларнинг технологик таълимда технологиядан фойдаланиш тамойиллари аниқлаштирилган ва таҳлил қилинган. Мазкур тамойилларнинг технологик таълим стратегисини белгилашдаги моҳияти очиб берилган
1. Parrish-Morris, Julia. Neha Mahajan, Kathy Hirsh-Pasek, Roberta Michnick Golinkoff, and Molly Fuller Collins. 2013. “Once upon a Time: Parent-Child Dialogue and STory-book reading in the Electronic Era.” Mind, Brain, and Education 7. No. 3 (September): 2002011. http://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1111/mbe.12028/abstract.
2. Robb, Michael Benjamin. (2010). New Ways of Reading: The Impact of an Interactive Book on Young Children‟s Story Comprehension and Parent-Child Dialogic Reading Behaviors. UC Riverside: Psychology. Retrieved from: http://escholarship.org/uc/item/5xm8n8xkhttp://escholarship.org/uc/item/5xm8 n8xk
3. Vijakkhana N, Wilaisakditipakorn T, Ruedeekhajorn K, Pruksananonda C, Chonchaiya W. Evening media exposure reduces night-time sleep. Acta Paediatr. 2015;104(3):306-312
4. U.S. Department of Education, Office of Educational Technology, (2016), Retrieved from https://tech.ed.gov/netp/
5. U.S. Department of Education, Office of Educational Technology. (2015) Ed tech developer‟s guide. Retrieved from https://tech.ed.gov/developers-guide/
6. Fisch, Shalom M. (2014) Children‟s learning from educational television sesame street and beyond. New York: NY, Routledge.
7. Anarbekova, G. A., Duysabayeva, D. U. (2021). Problems of formation of language culture in school students. O„zbek tili taraqqiyoti va xalqaro hamkorlik masalalari, 1(1), 250-253
8. Muxtarova, S., & Umaraliyev, H. (2022). Pedagogik texnologiya–barkamol insonni shakllantirish faoliyati. Involta Scientific Journal, 1(7), 222-226.
9. Mukhiddinovna, A. M. (2022). Programming language python methodology for creating and using didactic materials for students. Galaxy international interdisciplinary research journal, 10(5), 63-67.
10. Musayevich, S. A., & Temirovna, K. G. (2021). Linguoculturology in linguistics features of lingvokulturemas in the creativity of rauf parfi. Asian Journal of Multidimensional Research, 10(9), 39-42.
11. Фаткуллаева, В. С. (2020). Вопросы исследования сравнительного и сопоставительного изучения художественной литературы. ВЕСТНИК Каракалпакского государственного университета, 1(1), 127-130.
12. Эргашев, А. (2021). Сопоставительный анализ клишированных единиц с наименованиями домашних птиц в русском и узбекском языках. Academic research in educational sciences, 2(8), 562-568.
13. Полатова, Т. Д. (2021). Учебники русского языка с точки зрения организации уроков обучения иноязычной лексике. Academic research in educational sciences, 2(8), 411-418.
14. Файзуллаев, Д. С., & Назарова, Д. М. (2022). Личностно-ориентированный подход как стратегия современного образовательного процесса. In International journal of conference series on education and social sciences (Online) (Vol. 2, No. 4).
Матякубов , К. К. (2022). ТЕХНОЛОГИК ТAЪЛИМ ФАНИНИ ТAШКИЛ ҚИЛИШ ВА РИВОЖЛАНТИРИШНИНГ ПЕДAГОГИК ТAМОЙИЛЛAРИ. Academic Research in Educational Sciences, 3(9), 227–238. https://doi.org/
Матякубов , Камаладин . “ТЕХНОЛОГИК ТAЪЛИМ ФАНИНИ ТAШКИЛ ҚИЛИШ ВА РИВОЖЛАНТИРИШНИНГ ПЕДAГОГИК ТAМОЙИЛЛAРИ.” Academic Research in Educational Sciences, vol. 9, no. 3, 2022, pp. 227–238, https://doi.org/.
Матякубов , К. 2022. ТЕХНОЛОГИК ТAЪЛИМ ФАНИНИ ТAШКИЛ ҚИЛИШ ВА РИВОЖЛАНТИРИШНИНГ ПЕДAГОГИК ТAМОЙИЛЛAРИ. Academic Research in Educational Sciences. 9(3), pp.227–238.