UMUMIY O‘RTA TA’LIMDA JISMONIY TARBIYA TO‘GARAKLARI TOSHKILIY PEDAGOGIK JARAYONI
Maqola haqida umumiy ma'lumotlar
Maqolada umumiy o„rta ta‟lim tizimida jismoniy tarbiya va sport to„garaklarining ahamiyati yoritilgan bo„lib, bu boradagi mashg„ulotlarning samaradorligini oshirish yuzasidan bir qator fikr-mulohazalar, takliflar bayon etilgan.
1. Олий таълим муассасаларида спорт турлари бўйича тўгараклар дастури мажмуаси. Низомий номидаги тошкент давлат педагогика университети. Т.: 2011. 400 б.
2. М.Аслонова.Таълим жараёнида ҳаракатли ўйинлардан фойдаланиш. Номзодлик диссертацияси. Навоий 2008. 158 б.
3. Махкамджанов К.М. Содикова Е.К. “Ҳаракат - гўзаллик ва саломатлик гарови”. Т.2002й.
4. Ashirboyev, I. M. (2021). Maktabgacha ta‟lim tashkilotlarda sog‟lom turmish tarzini yaratishda xalq o‟yinlari foydalanish yo‟llari. Boshlang’ich ta’limda xalqaro baholash dasturlarini joriy etishning istiqbollari, 15, 276-278.
5. Ashirboyev, I. M. (2022). Bolalarni jismoniy rivojlantirishning pedagogik tizimi. Муғаллим ҳәм үзликсиз билимлендириў, 1(2), 154-157.
6. Ashirboyev, I. M. (2022). Maktabgacha yoshdagi bolalarning madaniy va gigiena ko‟nikmalarini tarbiyalash. Uzacademia, 4(1).
7. Ashirboyev, I. M. (2022). Bolalarni xalq o‟yinlari vositasida jismoniy chiniqtirish. Jismoniy tarbiya va sport sohasini rivojlantirish istiqbollari: Muammo va yechimlar, 2, 46-48.
8. Ashirboyev, I. M. (2022). Bolalarda jismoniy rivojlantirish yo„llari. Boshlang`ich ta`limni tashkil etishning sifat va samaradorligini oshirish masalalari, 99-100.
Ashirboev , I. M. (2022). UMUMIY O‘RTA TA’LIMDA JISMONIY TARBIYA TO‘GARAKLARI TOSHKILIY PEDAGOGIK JARAYONI. Academic Research in Educational Sciences, 3(6), 1078–1081. https://doi.org/
Ashirboev , Ixtiyor . “UMUMIY O‘RTA TA’LIMDA JISMONIY TARBIYA TO‘GARAKLARI TOSHKILIY PEDAGOGIK JARAYONI.” Academic Research in Educational Sciences, vol. 6, no. 3, 2022, pp. 1078–1081, https://doi.org/.
Ashirboev , M. 2022. UMUMIY O‘RTA TA’LIMDA JISMONIY TARBIYA TO‘GARAKLARI TOSHKILIY PEDAGOGIK JARAYONI. Academic Research in Educational Sciences. 6(3), pp.1078–1081.