“УСТОЗ-ТЬЮТОР-ТАЛАБА” ИЛМИЙ ФАОЛИЯТИ
Maqola haqida umumiy ma'lumotlar
Ушбу моқолада олий таълим тизимида таълим ва тарбия жараѐнини самарали ташкил этишда таълим муассасаси ва талабалар ўртасидаги муносабатларни мустаҳкамлаш, талабаларнинг муассасаси ҳаѐти ва таълим жараѐнига мослашишига кўмаклашиш, уларга услубий, ижтимоий ва психологик ѐрдам кўрсатиш ва талабаларда танлаган касбига йўналтиришда кумаклашишни ўз олдига мақсад қилган тьюторлик фаолиятида талабаларни илмий фаолият олиб боришида устоз ва тьюторнинг ѐрдами ѐритиб берилган
1. https://lex.uz/docs/4545884
2. http://www.kstu.ru/article.jsp?id_e=29326&id=1162.
3. Романова Е. А. Позиция тьютора в системе современного высшего образования/ Международный научно-исследовательский журнал.- 2017. — № 04 (58) Част 3. - С. 53—55.
4. A.J.Xurramov, A.X.BoymurodovUse of active and Interactive methods in computer graphic classes/ Eurasian Scientific Herald, 2022. Volume 5, February, pp. 4-7.
5. Азимқулов, С.Н., Боймуродов, А.Х., (2021). Таълим самарадаорлигига эришишда тизимда инновацион улуллар. Academic Research In Educational Sciences, 2(2), 59-67.
Боймуродов , А. Х., Ғаниев , И. ., & Режабов , М. . (2022). “УСТОЗ-ТЬЮТОР-ТАЛАБА” ИЛМИЙ ФАОЛИЯТИ. Academic Research in Educational Sciences, 3(2), 902–905. https://doi.org/10.24412/2181-1385-2022-2-902-905
Боймуродов , А. , et al. ““УСТОЗ-ТЬЮТОР-ТАЛАБА” ИЛМИЙ ФАОЛИЯТИ.” Academic Research in Educational Sciences, vol. 2, no. 3, 2022, pp. 902–905, https://doi.org/10.24412/2181-1385-2022-2-902-905.
Боймуродов , Х., Ғаниев , ., and Режабов , . 2022. “УСТОЗ-ТЬЮТОР-ТАЛАБА” ИЛМИЙ ФАОЛИЯТИ. Academic Research in Educational Sciences. 2(3), pp.902–905.