БОЛАЛАРНИНГ ИЖТИМОИЙ МУҲИТГА МОСЛАШУВИДА ПСИХОЛОГИК ҲИМОЯЛАНИШ МУАММОЛАРИ
Maqola haqida umumiy ma'lumotlar
Мақолада психологик ҳимояланиш шахснинг муқим барқарор ривожланиш тизими эканлиги асосланган. Болаларда қўрқув ҳисси, хавотир ва низоларни онгли равишда бартараф қилишга қаратилган психологик ҳимояланиш юзасидан маълумотлар келтирилган.
1. Авдеева Ю.В. Коммуникативное развитие детей 5-7 лет.М.: Сфера, 2012-64 с.
2. Васильева М.А., Гербова В.В., Комарова Т.С. Программа воспитания и обучения в детском саду. М.: Мозаика-Синтез, 2005. – 208 с.
3. Давлетшин. М.Г., Ш.Дўстмуҳамедова ва бошқ. Ёш даврлари ва педагогик психология.Ўқув методик қўлланма.-Т.: 2004-129 б.
4. Хурвалиева, Тармиза Латиповна. "МАКТАБГАЧА ЁШДАГИ БОЛАЛАРНИ АТРОФ ОЛАМ БИЛАН ТАНИШТИРИШНИНГ САМАРАЛИ ЙЎЛЛАРИ." Academic research in educational sciences 3 (2020): 931-936.
5. Хурвалиева, Т. Л. (2021). МАКТАБГАЧА ЁШДАГИ БОЛАЛАРНИ АТРОФ ОЛАМ БИЛАН ТАНИШТИРИШ МАЗМУНИ ВА КОМПОНЕНТЛАРИ. Academic research in educational sciences, 2(3), 205-210.
6. Хурвалиева Т.Л Мактабгача ѐшдаги болаларни атроф олам билан таништириш моделининг инновацион тузилмаси ва мазмуни. Муғаллим ҳәм үзлуксиз билимлендириў илимий-методикалық журнали. Нукус.2022.№1. 133- 137 бетлар.
7. Хурвалиева Т.Л. Мактабгача ѐшдаги болаларни атроф олам билан таништиришнинг методик жиҳатлари. Ўзбекистон Миллий университети хабарлари.Тошкент.2022.№2.[1/2/1]. 263-266 бетлар
8. Хурвалиева Т.Л. Use of integrated tasks in preparation of preschool children on environment. International journal of innovative research in Sciense, Enjeenering, and texnology, India. 2022.№3. 2331-2334 v.
9. Хурвалиева Т.Л. Мактабгача ѐшдаги болаларни атроф олам билан таништириш тамойиллари ва самарали йўллари. Ta’lim, fan va innovatsiya. Маънавий-маърифий, илмий-услубий журнал. Toшкент. 2022 йил№3. 12-18 бетлар.
10. Хурвалиева, Т. Л. (2022). Болаларни мактаб таълимига тайѐрлашда атроф оламнинг таъсири. Academic research in educational sciences, 3(6), 290-294.
11. Хурвалиева Т.Л Мактабгача ѐшдаги болаларни атроф олам билан таништириш тамойиллари ва самарали йўллари. Таълим фан ва инновация. Маънавий –маърифий, илмий-услубий журнал. Т.2022 №1-сон. 12-17 бетлар.
12. Latipovna, K. T., & Abdurashidovna, M. D. (2022). WAYS OF INTRODUCING PRE-SCHOOL CHILDREN WITH ENVIRONMENTS. British View, 7(2).
13. Khurvalieva, T. L., Nosirova, R. K., Khamidovna, N., & Maripova, M. J. A. (2022). POSSIBILITIES OF USING ART THERAPY IN PRESCHOOL EDUCATION. Ann. For. Res, 65(1), 5842-5848.
14. Хурвалиева, Т. Л. (2019). Мактабгача ешдаги болаларнинг психик ривожланишига оид назариялар. Современное образование (Узбекистан), (7 (80)), 23-30.
15. Хурвалиева, Т. Л. (2022). МАКТАБГАЧА ЁШДАГИ БОЛАЛАРДА СЕНЗИТИВ РИВОЖЛАНИШ ДАВРЛАРИНИНГ ЎЗИГА ХОС ЖИҲАТЛАРИ: https://doi. org/10.53885/edinres. 2022.9. 09.039 Хурвалиева Тармиза Латиповна Чирчиқ давлат педагогика университети, педагогика фанлари доктори (DSс), доцент Xolmatova Salima Qo’ziboevna Чирчиқ давлат педагогика университети “Болалар спорти” кафедраси ўқитувчиси. Образование и инновационные исследования международный научно-методический журнал, (9), 292-297.
16. Хурвалиева, Т. Л. (2022). MAKTABGACHA YOSHDAGI BOLALARNI ATROF OLAM BILAN TANISHTIRISHDA MILLIY VA XORIJIY TAJRIBALAR: Xurvalieva Tarmiza Latipovna, Pedagogika fanlari doktori (DSc), Toshkent viloyati Chirchiq davlat pedagogika instituti Maktabgacha ta’lim metodikasi kafedrasi dotsenti, Teshabaeva Zamira Sobirovna, Toshkent viloyati Chirchiq davlat pedagogika instituti Maktabgacha ta’lim metodikasi kafedrasi katta oqituvchisi. Образование и инновационные исследования международный научно-методический журнал, (7).
Хурвалиева, Т. Л. (2023). БОЛАЛАРНИНГ ИЖТИМОИЙ МУҲИТГА МОСЛАШУВИДА ПСИХОЛОГИК ҲИМОЯЛАНИШ МУАММОЛАРИ. Academic Research in Educational Sciences, 3(12), 661–667. https://doi.org/
Хурвалиева, Тармиза. “БОЛАЛАРНИНГ ИЖТИМОИЙ МУҲИТГА МОСЛАШУВИДА ПСИХОЛОГИК ҲИМОЯЛАНИШ МУАММОЛАРИ.” Academic Research in Educational Sciences, vol. 12, no. 3, 2023, pp. 661–667, https://doi.org/.
Хурвалиева, Л. 2023. БОЛАЛАРНИНГ ИЖТИМОИЙ МУҲИТГА МОСЛАШУВИДА ПСИХОЛОГИК ҲИМОЯЛАНИШ МУАММОЛАРИ. Academic Research in Educational Sciences. 12(3), pp.661–667.