ЯНГИ ЎЗБЕКИСТОН ЁШЛАРИ ИЖТИМОИЙ ҚИЁФАСИ ВА УНГА ТАЪСИР ЭТУВЧИ ОМИЛЛАР
Maqola haqida umumiy ma'lumotlar
Бугунги кунда мукаддас маслом динига юртбошимиз ва халкимиз томонидан юксак эьтибор каратилиб келинмокда. Ислом дини ва унинг кадриятларини янада мустахкамлаш, мукаддас динимиз ва унинг маьнавий хаѐтимиздаги урнини ошириш, юртимизда соґлом еьтикодини шакллантириш ва унинг ѐшлар онгига сингдидиш, илм-фан ривожида ислом таьлимотинг урни ва ахамиятини ѐритиш шахс маьнавий киѐфасининг шаклланиш тадкикотнинг асосий максади ва вазифаси килиб белгиланган.
1. Мирзиѐев Ш. Жисмоний ва маънавий етук ѐшлар – эзгу мақсадларимизга етишда таянчимиз ва суянчимиздир / «Халқ сўзи» 2017 йил 1 июль.
2. Ш.М.Мирзиѐев. 2020 йил ѐшларга оид давлат сиѐсатида туб бурилиш йили бўлади. 2019 йил 27 декабрь. Ўзбекистон Республикаси Президенти расмий веб-сайти.https://president.uz/uz/lists/view/3178
3. Б.Умаров, М.Ахмедова. Очиқ ахборот тизимларида ахборот-психологик хавфсизлик. Тошкент. ―Chashma print, 2013.7-б
4.http://xs.uz/uzkr/post/facebook-fojdalanuvchilari-soni-25milliardga-etdi
5. Мирзиѐев Ш.М. Миллий тараққиѐт йўлимизни қатъият билан давом эттириб, янги босқичга кўтарамиз. Ж.1. – Тошкент.: Ўзбекистон, 2017.295-б
6. Убайдуллаев Б. Ўзбекистоннинг бугунги ѐшлари: ижтимоий қиѐфага чизгилар // Фуқаролик жамияти. – Тошкент, 2004. – №1.
7. https://cyberleninka.ru/article/n/globallashgan-ahborot-sharoitida-uvchiyoshlarning g‗oyaviy mafkuraviy-immunitetini-ommaviy-ahborot-vositalari-asosidashakllantirish.
8. Ўзбекистон Республикаси Президенти Шавкат Мирзиѐевнинг Олий Мажлисга мурожаатномаси. 2020 йил 29 декабрь // Манба: www.president.uz
Султонов , М. Ё. (2022). ЯНГИ ЎЗБЕКИСТОН ЁШЛАРИ ИЖТИМОИЙ ҚИЁФАСИ ВА УНГА ТАЪСИР ЭТУВЧИ ОМИЛЛАР. Academic Research in Educational Sciences, 3(8), 114–119. https://doi.org/
Султонов , Муҳаммад . “ЯНГИ ЎЗБЕКИСТОН ЁШЛАРИ ИЖТИМОИЙ ҚИЁФАСИ ВА УНГА ТАЪСИР ЭТУВЧИ ОМИЛЛАР.” Academic Research in Educational Sciences, vol. 8, no. 3, 2022, pp. 114–119, https://doi.org/.
Султонов , Ё. 2022. ЯНГИ ЎЗБЕКИСТОН ЁШЛАРИ ИЖТИМОИЙ ҚИЁФАСИ ВА УНГА ТАЪСИР ЭТУВЧИ ОМИЛЛАР. Academic Research in Educational Sciences. 8(3), pp.114–119.