ЖАМИЯТДА ЖИСМОНИЙ МАДАНИЯТНИ ШАКЛЛАНИШИНИНГ ТАРИХИЙ-ФАЛСАФИЙ ХУСУСИЯТЛАРИ
Maqola haqida umumiy ma'lumotlar
Мақола жисмоний маданият шаклланишининг жамият ҳаѐтидаги тарихий–фалсафий жиҳатларини таҳлил этишга бағишланган.Унда жисмоний маданиятни инсон саломатлигига ижобий таъсир этиши тўғрисида мулоҳазалар келтирилган.
1. Аристотель. Сочинения. В 4-х т. –М.: Мысль, 1981. Т.З. –614 с.
2. Арон Р. Введение в философию истории: Пер.с фр. –М.: ПЕР СЭ; СПб.: Университецкая книга, 2000. –543 с.
3. Бабамуратов Э.Х. Духовное становление общества и изменение общественной психологии молодежи. –Т.: Фан, 1994. –241 с.
4. Бабиков В.Г., Семенов В.М. Национальное сознание и национальная культура. –М.:РАН, 1996. –71 с.
5. Барт Р. Дискурс истории. // Система моды. Статьи по семиотике культуры. – М.: 2003. –427-441.
6. Бергсон А. Собрание сочинений в четырех томах. –М.: Московский Клуб, 1992.
7. Валиев А. Проблемы развития духовной культуры. –Т.: Фан, 1992. –154 с.
8. Выгоцкий Л.С. Децкая психология. // Собр. соч. В 6-ти –М.: Педагогика, 1984. Т.4. –432 с.
9. Гаджиев А.М. Алфавит сознания. -Т.:Медицинская литература,1999. –90 с.
10. Гармонично развитое поколение – основа прогресса Узбекистана. –Т.: Шарк, 1998. –64 с.
11. Гегель Г.В.Ф. Лекции по философии истории. –СПб.: Наука, 1993, 2000. – 480 с.
12. Гегель Г.В.Ф. Энциклопедия философских наук. –М.: Соцэкгиз, 1974. Т.1. – 471 с.
13. Горбачев В.Г. Основы философии. –М.: Владос, 1998. –352 с.
14. Декарт Р. Рассуждение о методе. –М.: АН СССР, 1953. –656 с.
15. Деннет Д.С. Виды психики: на пути к пониманию сознания. Перевод с англ. А.Веретенникова. –М.: Идея-Пресс, 2004. –184 с.
Шоназаров, Ў. А. (2023). ЖАМИЯТДА ЖИСМОНИЙ МАДАНИЯТНИ ШАКЛЛАНИШИНИНГ ТАРИХИЙ-ФАЛСАФИЙ ХУСУСИЯТЛАРИ. Academic Research in Educational Sciences, 4(8), 72–78. https://doi.org/
Шоназаров, Ўткир . “ЖАМИЯТДА ЖИСМОНИЙ МАДАНИЯТНИ ШАКЛЛАНИШИНИНГ ТАРИХИЙ-ФАЛСАФИЙ ХУСУСИЯТЛАРИ.” Academic Research in Educational Sciences, vol. 8, no. 4, 2023, pp. 72–78, https://doi.org/.
Шоназаров, А. 2023. ЖАМИЯТДА ЖИСМОНИЙ МАДАНИЯТНИ ШАКЛЛАНИШИНИНГ ТАРИХИЙ-ФАЛСАФИЙ ХУСУСИЯТЛАРИ. Academic Research in Educational Sciences. 8(4), pp.72–78.